Trwający półtora miesiąca, konkurs ’Era Zakochanych’ został dziś zakończony ceremonią wręczenia nagród przed salonem sieci Era, na ulicy Puławskiej 15 w Warszawie.
Uczestnicy konkursu mieli za zadanie odgadywać słowa na podstawie ich pierwszych i ostatnich liter. Zabawa cieszyła się ogromną popularnością – wzięło w niej udział kilkaset tysięcy osób. W trakcie trwania konkursu rozdano blisko tysiąc nagród rzeczowych, m.in. telefonów komórkowych, zestawów kina domowego, aparatów cyfrowych i radiomagnetofonów. Każdy z uczestników konkursu otrzymał nagrodę 'gwarantowaną’ do ściągnięcia na telefon komórkowy (do wyboru spośród dzwonków i tapet dostępnych na Era Omnix, bądź subskrypcji codziennego horoskopu).
Zwycięzca, który zgromadził największą ilość punktów, otrzymał kluczyki do nowego Citroena C4. Nagrodę wręczył Dyrektor Departamentu Mobilnych Usług dla Rynku Prywatnego, Krzysztof Dzięcioł. 'Zadowolenie naszych Klientów z szerokiej oferty usług sieci Era i ich najwyższej jakości jest dla nas niezwykle ważne. Wspaniale jest widzieć radość i uśmiechy na twarzach zwycięzców konkursu.’ – mówił Krzysztof Dzięcioł.
Realizatorem 'Ery Zakochanych’ była Agencja Marketingu Mobilnego EL2, odpowiedzialna za opracowanie strategii, mechaniki i kreacji konkursu, obsługę komunikacji SMS i WAP, działania związane z logistyką nagród oraz obsługę infolinii.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.