Portal Gazeta.pl rozwija serwis lokalny Warszawa.Gazeta.pl. Strona otrzymała nową szatę graficzną i dodatkowe funkcjonalności.
Nowy layout eksponuje informacyjny charakter serwisu Strona ma większą dynamikę i jest na niej więcej materiałów o charakterze newsowym.
Nad treściami w serwisie czuwa dedykowany zespół redakcyjny, który od początku października pracuje nad rozwojem Warszawa.Gazeta.pl. Aktualność informacji zamieszczanych w dziale „Wiadomości” zapewnia bliska współpraca serwisu z „Gazetą Stołeczną” oraz z mediami lokalnymi i służbami miejskimi, a w przyszłości – także z warszawską redakcją radia TOK FM. Ważnym elementem serwisu będzie również dziennikarstwo obywatelskie.
– Chcemy, żeby Warszawa.Gazeta.pl stała się serwisem, na który zagląda każdy mieszkaniec miasta i znajduje tam to, czego potrzebuje – mówi Tomasz Brzeszczak, szef serwisów lokalnych Gazeta.pl. – Wychodzimy więc naprzeciw oczekiwaniom użytkowników, stawiając – obok newsów – na takie działy, jak „Inwestycje”, „Komunikacja” czy „Kronika kryminalna” – dodaje.
W serwisie Warszawa.Gazeta.pl, oprócz informacji o charakterze newsowym, użytkownicy znajdą relacje na żywo z ważnych wydarzeń – np. z otwarcia kolejnych stacji warszawskiego metra. Treści na stronie są wzbogacone przez mapy ułatwiające znalezienie informacji m.in. o remontach dróg i zmianach tras komunikacji miejskiej, a także materiały wideo, m.in. z najważniejszych wydarzeń w stolicy, z wypowiedziami ważnych dla życia miasta osób i jego mieszkańców.
Portal Gazeta.pl posiada obecnie dwadzieścia trzy serwisy lokalne w największych miastach Polski, serwisy zagraniczne dla Polaków mieszkających w Wielkiej Brytanii (Londyn.Gazeta.pl) i w Irlandii (Dublin.Gazeta.pl), a także serwisy społecznościowe Wrocek.pl i Londek.pl. W tym roku Gazeta.pl uruchomiła także cztery serwisy sublokalne: MojUrsynow.pl, CzasSwiecia.pl, CzasBrodnicy.pl i GazetaElblag.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.