W ostatnich tygodniach na froncie wojny między Yahoo! a Microsoftem było dość spokojnie. Atmosferę podgrzał jednak we wtorek analityk Citigroup Mark Mahaney, który zasugerował, że gigant z Redmond przygotowuje nową, wyższą ofertę przejęcia amerykańskiego portalu – podało Mashable.
Mahaney powiedział, że spodziewa się wyceny na poziomie 34 USD za akcję (wcześniej było to 31 USD). Oznacza to, że wartość Yahoo! wzrosła od początku lutego o 4 miliardy dolarów. Nowa wycena jest znacznie wyższa od tej, która obowiązuje na giełdzie, gdzie akcje serwisu kosztują niecałe 29 USD.
Analityk Citigroup stwierdził, że głównym czynnikiem możliwego wzrostu oferty MS jest desperackie poszukiwanie przez Yahoo! alternatyw. I choć większość potencjalnych inwestorów dawno się wycofała, na placu boju pozostał Time Warner. Gigant z Redmond nie chce stracić portalu na rzecz tego koncernu medialnego i stąd najpewniej podniesie stawkę.
Tymczasem Yahoo! nadal w błyskawicznym tempie wprowadza nowe usługi i serwisy. Najnowsza zmiana dotyczy strony głównej, którą poddano liftingowi – po raz pierwszy od maja 2006. Logo zostało przeniesione na środek strony – znajdowało się tam już w latach dziewięćdziesiątych.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.