W ostatnich tygodniach na froncie wojny między Yahoo! a Microsoftem było dość spokojnie. Atmosferę podgrzał jednak we wtorek analityk Citigroup Mark Mahaney, który zasugerował, że gigant z Redmond przygotowuje nową, wyższą ofertę przejęcia amerykańskiego portalu – podało Mashable.
Mahaney powiedział, że spodziewa się wyceny na poziomie 34 USD za akcję (wcześniej było to 31 USD). Oznacza to, że wartość Yahoo! wzrosła od początku lutego o 4 miliardy dolarów. Nowa wycena jest znacznie wyższa od tej, która obowiązuje na giełdzie, gdzie akcje serwisu kosztują niecałe 29 USD.
Analityk Citigroup stwierdził, że głównym czynnikiem możliwego wzrostu oferty MS jest desperackie poszukiwanie przez Yahoo! alternatyw. I choć większość potencjalnych inwestorów dawno się wycofała, na placu boju pozostał Time Warner. Gigant z Redmond nie chce stracić portalu na rzecz tego koncernu medialnego i stąd najpewniej podniesie stawkę.
Tymczasem Yahoo! nadal w błyskawicznym tempie wprowadza nowe usługi i serwisy. Najnowsza zmiana dotyczy strony głównej, którą poddano liftingowi – po raz pierwszy od maja 2006. Logo zostało przeniesione na środek strony – znajdowało się tam już w latach dziewięćdziesiątych.
Źródło: Mashable
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.