Wawa.pl najlepszą domeną tygodnia [ciekawe domeny]

Opublikowano: 24 października 2014. Kategoria: Rynek.

W kolejnym zestawieniu ciekawych domen przeglądamy popularne giełdy w poszukiwaniu domen z kategorii premium. Jakość w tej kategorii z pewności dominuje, jednak co z cenami?

Wbrew naszym oczekiwaniom niestety nie znajdziemy wielu ofert z ceną – nieco nas to dziwi, ponieważ zdecydowanie łatwiej sprzedać ciekawą domenę podając swoje oczekiwania. Wiele ofert też jest wystawionych z ceną około miliona złotych – ich ocenę pozostawiamy już Wam.

Bardzo ciekawą domeną jest startup.pl wystawiona na giełdzie z ceną przekraczającą 200 tys. zł. Co ciekawe, domena ta została sprzedana cztery lata temu podczas spotkania domeniarzy MeetDomainers w Sopocie za cenę 40 tys. zł, w komplecie była również domena start-up.pl, która dziś jest dostępna za cenę ponad 80 tys. zł. Czy według Was to była dobra inwestycja?

Jeśli przymierzacie się do uruchomienia serwisu miejskiego to z pewnością warto rozważyć kupno domeny wawa.pl, w cenie 60 tys. zł. I to właśnie ta nazwa w naszej ocenie jest obecnie najciekszą propozycją tygodnia biorąc pod uwagę stosunek jakości do ceny.

Na tle ofert z ceną wyróżniają się również szczepionka.pl (43 tys. zł) czy baterie.pl (149 tys. zł). Świetną nazwą jest również rolety.pl, cena 299 tys. zł jednak może dla wielu być zdecydowanie za wysoka. W kategorii zdrowotnej znaleźliśmy domenę dietetyk.pl, wystawioną w cenie 119 tys. zł, co jest chyba całkiem rozsądnym oczekiwaniem sprzedawcy.

Kategoria premium wydaje się mieć jedną wadę – wielu sprzedawców nie chce podać ceny za swoją domenę, licząc że cena zaoferowana przez kupującego będzie większa niż oczekiwania sprzedającego. Zachowanie takie jest obarczone sporym ryzykiem – może warto jednak podać cenę?

Sylwester KozakWawa.pl najlepszą domeną tygodnia [ciekawe domeny]

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.