Jeden z popularniejszych w polskim Internecie serwisów turystycznych obchodzi swoje 6. urodziny i z tej okazji postanowił udostępnić swoim klientom oferty biur podróży. eSKY.pl podpisał umowy o współpracy ze 113 biurami podróży i tym samym włączył do swojej oferty wycieczki.
– Przez ostatnie 6 lat ciężko pracowaliśmy na sukces eSKY.pl. Wprowadzenie do naszej oferty wczasów to jednak nie koniec naszych planów rozwoju. Tylko dzięki konsekwentnemu poszerzaniu oferty oraz atrakcyjnym cenom stale zyskiwaliśmy nowych klientów i osiągnęliśmy pozycje jednego z największych serwisów turystycznych w Polsce – powiedział Łukasz Habaj, wiceprezes zarządu eSKY.pl. – Już niebawem chcemy dysponować najbardziej kompleksową ofertą w Polsce. Na swoją premierę czekają kolejne produkty: wycieczki objazdowe oraz indywidualne wyjazdy czarterowe.
Podjęcie współpracy z ponad setką biur podróży wieńczy jeden z najważniejszych etapów procesu przekształcenia eSKY.pl w pełnoprawny serwis turystyczny, zapewniający klientom pełną obsługę wyjazdów. Wcześniej serwis wzbogacił ofertę rezerwacji biletów lotniczych o możliwość rezerwacji miejsc hotelowych oraz wykupienia ubezpieczeń podróżnych oraz od rezygnacji z zakupu biletu lotniczego.
Wśród 113 biur podróży, które podpisały z eSKY.pl umowę o współpracy znajdują się m.in. tacy touroperatorzy jak: Neckermann, TUI, Scan Holiday, Orbis, Alfa Star, Traida, Ecco Holiday, Ecco Travel, Sky Club, Exim Tours, GTI, Wezyr oraz Grecos.
eSKY.pl utrzymuje się w ścisłej czołówce serwisów turystycznych i według badań Megapanel PBI/Gemius (kwiecień 2010) znajduje się w pierwszej 10 serwisów turystycznych w Polsce. Firma z powodzeniem wdraża również plan ekspansji na rynkach zagraniczną – eSKY.bg w Bułgarii oraz eSKY.ro w Rumunii w krótkim czasie stały się czołowymi portalami z ofertą turystyczną w swoich krajach. eSKY.pl uzyskał w zeszłym roku przychody na poziomie 127 mln złotych przy zysku brutto 1,7 mln złotych.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.