Firmy TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz IBM Business Consulting Services podpisały kontrakt na wdrożenie rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), które znacząco usprawni obsługę klientów TP.
Nowy system jest oparty na standardowym pakiecie oprogramowania dla CRM firmy PeopleSoft i korzysta z rezultatów pomyślnego pilotażowego wdrożenia, które miało miejsce w październiku ubiegłego roku. Zgodnie z warunkami podpisanego właśnie kontraktu IBM znacząco wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wprowadzi rozwiązanie na szerszą skalę: w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce. IBM dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta (contact center) TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ zlokalizowanych w tych miejscach, a także zintegruje istniejące systemy w jedno rozwiązanie middleware.
Nowe rozwiązanie CRM zapewni obsługę klienta dla ponad 11 milionów abonentów TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników TP. System będzie obejmował pełny zakres procesów związanych z obsługą klienta. Jest on zaczątkiem znaczących zmian wprowadzanych stopniowo w strukturach największego polskiego operatora telekomunikacyjnego. Implementacja rozwiązania CRM jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu PeopleSoft Telecommunications przeznaczonego dla CRM.
„Umowa podpisana z największą polską firmą telekomunikacyjną dowodzi wiedzy i umiejętności IBM Business Consulting Services w zakresie dostarczania całościowych rozwiązań biznesowych, które odpowiadają różnorodnym potrzebom klienta – zarówno w zakresie technologii, jak i procesu gospodarczego,” – powiedział Grzegorz Tomasiak, Dyrektor Generalny IBM Polska. Projekt prowadzi Christine Wyatt, odpowiedzialna jako partner IBM BCS za klientów z sektora telekomunikacji w Europie. Dodaje ona: „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać TP podczas realizacji tego rewolucyjnego projektu i wierzę, że nasze połączone zespoły uczynią wszystko dla pomyślnego sfinalizowania przedsięwzięcia.”
http://www.telekomunikacja.pl
http://www.ibm.com/pl
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.