Firmy TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz IBM Business Consulting Services podpisały kontrakt na wdrożenie rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), które znacząco usprawni obsługę klientów TP.
Nowy system jest oparty na standardowym pakiecie oprogramowania dla CRM firmy PeopleSoft i korzysta z rezultatów pomyślnego pilotażowego wdrożenia, które miało miejsce w październiku ubiegłego roku. Zgodnie z warunkami podpisanego właśnie kontraktu IBM znacząco wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wprowadzi rozwiązanie na szerszą skalę: w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce. IBM dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta (contact center) TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ zlokalizowanych w tych miejscach, a także zintegruje istniejące systemy w jedno rozwiązanie middleware.
Nowe rozwiązanie CRM zapewni obsługę klienta dla ponad 11 milionów abonentów TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników TP. System będzie obejmował pełny zakres procesów związanych z obsługą klienta. Jest on zaczątkiem znaczących zmian wprowadzanych stopniowo w strukturach największego polskiego operatora telekomunikacyjnego. Implementacja rozwiązania CRM jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu PeopleSoft Telecommunications przeznaczonego dla CRM.
„Umowa podpisana z największą polską firmą telekomunikacyjną dowodzi wiedzy i umiejętności IBM Business Consulting Services w zakresie dostarczania całościowych rozwiązań biznesowych, które odpowiadają różnorodnym potrzebom klienta – zarówno w zakresie technologii, jak i procesu gospodarczego,” – powiedział Grzegorz Tomasiak, Dyrektor Generalny IBM Polska. Projekt prowadzi Christine Wyatt, odpowiedzialna jako partner IBM BCS za klientów z sektora telekomunikacji w Europie. Dodaje ona: „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać TP podczas realizacji tego rewolucyjnego projektu i wierzę, że nasze połączone zespoły uczynią wszystko dla pomyślnego sfinalizowania przedsięwzięcia.”
http://www.telekomunikacja.pl
http://www.ibm.com/pl
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!