Firmy TELEKOMUNIKACJA POLSKA oraz IBM Business Consulting Services podpisały kontrakt na wdrożenie rozwiązania CRM (Customer Relationship Management), które znacząco usprawni obsługę klientów TP.
Nowy system jest oparty na standardowym pakiecie oprogramowania dla CRM firmy PeopleSoft i korzysta z rezultatów pomyślnego pilotażowego wdrożenia, które miało miejsce w październiku ubiegłego roku. Zgodnie z warunkami podpisanego właśnie kontraktu IBM znacząco wzbogaci funkcjonalność wersji pilotażowej i wprowadzi rozwiązanie na szerszą skalę: w ponad 30 lokalizacjach w całej Polsce. IBM dostarczy również infrastrukturę dla wszystkich punktów obsługi klienta (contact center) TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ zlokalizowanych w tych miejscach, a także zintegruje istniejące systemy w jedno rozwiązanie middleware.
Nowe rozwiązanie CRM zapewni obsługę klienta dla ponad 11 milionów abonentów TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ, a dostęp do niego będzie miało 8000 pracowników TP. System będzie obejmował pełny zakres procesów związanych z obsługą klienta. Jest on zaczątkiem znaczących zmian wprowadzanych stopniowo w strukturach największego polskiego operatora telekomunikacyjnego. Implementacja rozwiązania CRM jest aktualnie największym na świecie wdrożeniem produktu PeopleSoft Telecommunications przeznaczonego dla CRM.
„Umowa podpisana z największą polską firmą telekomunikacyjną dowodzi wiedzy i umiejętności IBM Business Consulting Services w zakresie dostarczania całościowych rozwiązań biznesowych, które odpowiadają różnorodnym potrzebom klienta – zarówno w zakresie technologii, jak i procesu gospodarczego,” – powiedział Grzegorz Tomasiak, Dyrektor Generalny IBM Polska. Projekt prowadzi Christine Wyatt, odpowiedzialna jako partner IBM BCS za klientów z sektora telekomunikacji w Europie. Dodaje ona: „Jesteśmy dumni, że możemy wspierać TP podczas realizacji tego rewolucyjnego projektu i wierzę, że nasze połączone zespoły uczynią wszystko dla pomyślnego sfinalizowania przedsięwzięcia.”
http://www.telekomunikacja.pl
http://www.ibm.com/pl
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.