NetSprint.pl poinformował o wdrożeniu w Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel – operatora sieci IDEA – oprogramowania NetSprint Intranet. Aplikacja wykorzystywana jest do przeszukiwania zasobów wewnętrznego portalu korporacyjnego operatora. Zastosowane rozwiązanie będzie stale rozwijane zgodnie z wymaganiami PTK Centertel.
Portal PTK Centertel jest jednym z najbardziej zaawansowanych serwisów korporacyjnych w kraju. Oparty o najnowsze rozwiązania technologiczne wspiera szereg istotnych procesów biznesowych w organizacji. Stanowi niezbędne narzędzie umożliwiające efektywną komunikację wewnętrzną, dzielenie się wiedzą oraz pracę grupową pracowników korporacji. Z portalu korzysta około 4.000 użytkowników, którzy generują miesięcznie ponad 3.500.000 odsłon (page view).
Wyszukiwanie stanowi jedną z najważniejszych funkcjonalności serwisu korporacyjnego. Z analizy funkcjonalności intranetów przeprowadzonej przez Nielsen Normal Group wynika, że poprawa mechanizmu wyszukującego może skrócić czas spędzony na szukaniu informacji o ponad 50%. PTK Centertel po przeprowadzeniu analizy dostępnych rozwiązań zdecydował się wykorzystać do tego celu NetSprint Intranet – wyszukiwarkę dostosowaną do potrzeb polskich organizacji.
'Decyzja o wyborze nowego systemu wyszukującego i indeksującego informacje’ – mówi Tomasz Żelski Kierownik Sekcji Technologii Internetowych w PTK Centertel – 'była poprzedzona analizą dostępnych rozwiązań na rynku. Pod rozwagę wzięte zostały systemy wielu dostawców zarówno polskich jak i zagranicznych, a także rozwiązania OpenSource oraz jako alternatywa stworzenie systemu przez nas. Ze względu na ograniczony czas i ewentualne koszty prowadzenia prac developerskich wygrała opcja zakupu gotowego rozwiązania. Równie ważnymi kryteriami było wspieranie przez wybrany produkt fleksji języka polskiego oraz możliwość dostosowania rozwiązania do specyficznych wymagań PTK Centertel. Produktem, który realizuje postawione przez nas wymagania jest Netsprint Intranet’.
Z punktu widzenia PTK Centertel ważną funkcjonalnością, która miała wpływ na podjęcie decyzji była możliwość indeksowania zróżnicowanych typów dokumentów (MS Office, PDF) z zastosowaniem analizy języka polskiego. Wyszukiwarka umożliwia tez automatyczne kategoryzowanie zasobów ułatwiając użytkownikowi dotarcie do informacji. Intuicyjny panel www umożliwia pełną kontrolę nad wszystkimi etapami pracy systemu. Co ważne wyszukiwarka może być również wykorzystywana do przeszukiwania zasobów serwisu www Klienta.
'NetSprint.pl przywiązuje dużą rolę do rozwoju produktu NetSprint Intranet’ – mówi Artur Banach prezes zarządu firmy – 'W przyjętej przez nas strategii będzie to jeden z trzech najintensywniej rozwijanych rozwiązań Spółki. Obserwując lawinowy wzrost ilości informacji w organizacjach, jesteśmy przekonani, ze wyszukiwarka staje się warunkiem efektywnego korzystania z intranetów przez ich pracowników. W tym kontekście cieszy nas, fakt, ze w przypadku wdrożenia w PTK Centertel rośnie liczba zapytań do wyszukiwarki. To najważniejszy miernik skuteczności naszego produktu’.
http://www.netsprint.pl/intranet.html
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.