W stolicy Niemiec zakończyła się jedna z najważniejszych imprez w Europie poświęcona internetowym startupom – Web 2.0 Expo Europe 2008. Swoimi doświadczeniami z młodymi przedsiębiorcami dzielili się przedstawiciele m.in.: eBay, IBM, Noki, mobile.de i zanox.
Firmy z całej Europy reprezentujące branżę internetową i IT, młodzi przedsiębiorcy, aniołowie biznesu i przedstawiciele Venture Capital spotkali się w Berlinie, aby przez ostatnich 7 dni rozmawiać o startupach internetowych: jak je tworzyć, jakie modele stosować, których unikać; mówiono także o dobrych praktykach oraz o sposobach finansowania rozwoju młodych firm. Rozmawiano także o perspektywach rozwoju branży internetowej w dobie globalnego kryzysu finansowego.
Imprezie towarzyszyły liczne spotkania, konferencje i targi, wśród nich, m.in.: BarCamp Berlin 3, Berlin WEB Week, Facebook Developer Garage, DNAdigatal, socialBar czy LateCrunch.
Jesteśmy dumni, że możemy wspierać merytorycznie i finansowo, zarówno młodych przedsiębiorców, jak i tą wspaniałą imprezę – powiedział Thomass Hessler, założyciel i prezes zanox.de AG, globalnego lidera marketingu internetowego w modelu „pieniądze za efekt” działającego w ponad 200 krajach. Mam tą przyjemność, że sam wraz z moimi dwoma kolegami – współudziałowcami, budujemy biznes internetowy od 2000 roku i wiem doskonale, jak trudno jest odnieść sukces w tej branży. Stąd nasze firmowe, ale i osobiste zaangażowanie.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że zanox w ramach niedawno otwartego projektu GAP Campus, zorganizował konkurs na startup, który w najlepszy sposób monetyzuje (komercjalizuje) internet, z główną nagrodą w wysokości miliona EURO.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.