W rozwoju e-learningu studenci zwietrzyli szansę na zupełnie nowy interes. Za pośrednictwem internetu zaczynają udzielać korepetycji, pisze „Życie Warszawy”.
Sieć pełna jest ofert żaków różnych filologii, którzy bezpośredni kontakt z uczniem zastąpili spotkaniami w sieci. Oszczędzają na dojazdach i mogą uczyć osoby z innych miast. Lekcje odbywają się za pośrednictwem maila, Gadu-Gadu, telefonu i Skypa. Cena takich zajęć nie różni się od ceny tradycyjnych korepetycji i oscyluje w granicach 30-40 zł za godzinę.
Jakie są zalety internetowych korków? – Zajęcia prowadzone przez internet eliminują problem tracenia czasu na dojazdy. Każdy ma teraz łatwy dostęp do internetu. Do ustalenia jest jedynie termin konwersacji, opowiada Krzysztof Zdanowski, student lingwistyki stosowanej. – Rozmowy przez Skype są bardzo dobrym rozwiązaniem dla osób, które wstydzą się kontaktu twarzą w twarz. Gdy siedzą same przed komputerem, łatwiej im się skupić i są mniej zestresowane, dodaje.
W odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku powstają też e-szkoły oferujące kursy językowe za pośrednictwem internetu. – Lekcja to osiem godzin materiału. Przez dwa tygodnie uczeń pracuje samodzielnie. W międzyczasie dostaje maile od opiekuna, który motywuje go do systematycznej pracy. Po dwóch tygodniach pisze test sprawdzający poziom opanowania materiału i umawia się na konwersację z lektorem, tłumaczy Celina Manuszak z Supermemo.pl. Uczeń z lektorem rozmawia za pośrednictwem komunikatora internetowego Skype na wcześniej ustalone tematy.
W bazie szkoły www.supermemo.pl zarejestrowanych jest już ponad 40 tys. użytkowników.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.