Pod koniec lutego br. w wyszukiwarce www.pf.pl wprowadzono nowe ułatwienie ’Mouseover’, czyli wyświetlanie informacji teleadresowych o firmie na mapie. Nowa funkcja jest dostępna dla użytkowników ponad 1000 planów miast znajdujących się w serwisie.
’Mouseover’ pozwala wskazać kursorem interesującą nas lokalizację firmy: np. restaurację, przedszkole itd. Po wskazaniu lokalizacji automatycznie wyświetla się okno z dodatkowymi danymi: telefonem i adresem firmy.
W przypadku, gdy w wyszukiwarce dostępne są dodatkowe dane o firmie, wówczas w oknie pojawiają się informacje o branżach, w których firma prowadzi swoją działalność wraz z jej kompleksową ofertą. Kolejną zaletą nowego rozwiązania jest możliwość szybkiego zaplanowania trasy do wybranej przez nas firmy z dowolnego miejsca. Ta funkcjonalność wyświetla się także w oknie po wskazaniu kursorem na link ’Zaplanuj trasę’.
'Mouseover ułatwia internaucie dostęp do danych i ofert firm. W jednym miejscu, za jednym kliknięciem na mapie pf.pl, użytkownik otrzymuje potrzebne mu informacje, zaoszczędzając w ten sposób czas na wykonywanie telefonów w poszukiwaniu informacji bądź na szukanie w dodatkowych źródłach’ – dodaje Piotr Dębski kierownik ds. rozwoju biznesu Eniro Polska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.