W styczniu 2004 r. do IAB Polska dołączyły nowe podmioty rynku interaktywnego. Rozszerzenie IAB jest wynikiem zmian zachodzących w stowarzyszeniu od końca zeszłego roku, których efektem był m.in. wybór nowego zarządu.
Od 1 stycznia 2004 nowymi członkami wspierającymi IAB Polska zostali: dostawca technologii RSI Sp. z o.o., agencje interaktywne OS3 s.c., Webservice Sp. z o.o. (Grupa SOLIDEX) oraz Agencja Interaktywna Internet Designers Sp. z o.o. z Wrocławia. Ponadto w poczet członków zwyczajnych przyjęto 11 osób, na co dzień związanych z rynkiem internetowym, m.in. z agencji interaktywnych i portali.
Nowością w działalności IAB jest utworzenie w ramach Departamentu Marketingu stanowiska Dyrektora ds. Kontaktów Zagranicznych oraz Dyrektora Biura Prawnego.
Dyrektorem ds. kontaktów Zagranicznych został Marek Rusiecki (Ad.net). Będzie on odpowiedzialny za kontakty i współpracę z IAB Europe, IAB US oraz pozostałymi oddziałami stowarzyszenia i organizacjami rynku reklamowego na świecie.
Na stanowisko Dyrektora Biura Prawnego IAB Polska została powołana Ewa Mielczarek (PSE Info). Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes Zarządu IAB odpowiedzialny za marketing, nowe stanowiska w strukturze IAB Polska przyczynią się do ułatwienia pracy operacyjnej stowarzyszenia i będą wspierać jego członków.
Ponadto Zarząd powołał nową grupę roboczą pod nazwą Biuro Reklamy IAB, w skład której wejdą przedstawiciele portali i sieci reklamowych. Biuro Reklamy IAB zajmie się opiniowaniem standardów reklamowych publikowanych przez IAB na świecie oraz regulacjami niezbędnymi do prawidłowego funkcjonowania polskiego rynku reklamy interaktywnej.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.