home.pl, dostawca usług internetowych, zwiększa do 200MB pojemność kont poczty elektronicznej zachowując dotychczasowe ceny usług.
Od 8 lipca zarówno nowi jak i dotychczasowi Klienci kont „Personal email” w home.pl mają do dyspozycji skrzynki pocztowe o pojemności 200MB. Powiększenie konta o dodatkowe 100MB stwarza nowe możliwości wykorzystania go w biznesie jak i do celów prywatnych – staje się idealnym narzędziem do przesyłania multimediów (np. prezentacji, zdjęć, animacji, muzyki). „Personal email” nie posiada limitu jednorazowej przesyłki co w praktyce umożliwia odbieranie i wysyłanie wiadomości nawet o wielkości 200MB.
– Powiększanie pojemności kont pocztowych to naturalny wymóg rozwoju usług komercyjnych. Upowszechnianie się szerokopasmowego dostępu do Internetu sprawia, że e-mail służy dziś nie tylko do wymiany informacji ale coraz częściej przesyłania plików multimedialnych. Wprowadzenie nowej pojemności to odpowiedź na aktualne zapotrzebowanie rynku i światowe trendy – mówi Krystian Stypuła, dyrektor Biura Obsługi Klienta home.pl.
„”Personal email” to obecnie najpopularniejsze w Polsce konto poczty elektronicznej świadczone w modelu komercyjnym. home.pl posiada największe na rynku doświadczenie w zakresie dostarczania usług hostingowych dla małych i średnich firm oraz Klientów indywidualnych. Spółka obsługuje obecnie ponad 110 tys. kont e-mail i 10 tys. serwerów wirtualnych.
Wpisy promowane
- Zrównoważony rozwój w centrum uwagi. Efektywne utrzymanie czystości w zakładzie dzięki produktom firmy Mewa oferowanym z kompleksowym pakietem usług. Dostawca usług tekstylnych jakim jest firmaMewa zapewnia firmom zrównoważone i wydajne rozwiązania w zakresie czyszczenia przemysłowego. Zastosowanie czyściw wielokrotnego użytku ...
- Projektowanie aplikacji – z jakimi wyzwaniami spotykają się specjaliści?Wyzwaniem dla specjalistów IT jest konieczność tworzenia produktów z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii, w tym rozwiązań z zakresu machine learning i ...
Wydarzenia
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Duński sklep Coolshop wchodzi na polski rynekDuński sklep internetowy Coolshop oficjalnie rozpoczął działalność w Polsce, oferując szeroki asortyment produktów. W ofercie znajduje się ponad 45 tysięcy ...
- BaseLinker Index: Wzrost kondycji polskiego e-commerce we wrześniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, która jest jednym z kluczowych systemów do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online w regionie CEE, opublikowali najnowszy ...
- Shoper wzmacnia współpracę z AlsendoShoper, znany dostawca rozwiązań e-commerce na abonament w Polsce, zacieśnia współpracę z firmą Alsendo, specjalizującą się w logistyce dla sklepów ...
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.