Wielka rekrutacja w K2

Opublikowano: 4 stycznia 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Agencja interaktywna K2 Internet S.A. rozpoczyna wielką akcję rekrutacyjną, mającą doprowadzić do zwiększenia zatrudnienia aż o kilkanaście osób. W ten sposób, K2 przygotowuje się do rozszerzenia zakresu świadczonych usług e-marketingowych, co stanowi podstawę strategii rozwoju spółki na 2005 rok.

4 stycznia, agencja K2 rozpoczęła akcję rekrutacyjną, której spodziewanym efektem jest obsadzenie 13 nowych stanowisk pracy. Poszukiwani są kandydaci do wszystkich działów agencji: obsługi klienta, konsultingu i rozwoju, technologii oraz kreacji. Oferowane stanowiska tworzą przekrój od szczebla asystenckiego, aż do poziomu szefów komórek organizacyjnych.

Przygotowanie 13 nowych stanowisk jest równoznaczne z powiększeniem zespołu K2 aż o około 1/4 obecnego stanu i wiąże się z dużymi zmianami w strukturze agencji. Na potrzebę tak szerokiej rekrutacji, K2 uruchomiła pod adresem k2.pl/wielkarekrutacja specjalną stronę, na której zainteresowani pracą kandydaci mają możliwość szczegółowego zapoznania się z ofertami oraz złożenia aplikacji on-line.

Obecna rekrutacja w K2 to prawdopodobnie największe od kilku lat przedsięwzięcie tego typu w polskiej branży interaktywnej.

Jest ona konsekwencją przyjętej strategii K2 na rok 2005, w której szczególny nacisk położony został na rozszerzenie zakresu usług interaktywnych świadczonych przez agencję.

Usługi e-marketingowe K2 uzupełnione zostały niedawno o kompleksową obsługę e-commerce oraz public relations online, zaś wydzielony pion rozwiązań technologicznych wprowadził nową usługę infrastrukturalną ‚K2 Managed Hosting’ i rozwinął działania z zakresu Content Management Systems. W końcowej fazie przygotowań znajdują się dalsze nowości, wśród których ważną rolę odegrają usługi oparte na współpracy z najbardziej renomowanymi partnerami technologicznymi.

Janusz Żebrowski, Prezes K2 Internet S.A. tak komentuje te działania: ‚Powiększenie zespołu agencji aż o 1/4 to nie tylko zmiana ilościowa, ale przede wszystkim jakościowa. Usługi, które obecnie wprowadzamy, wymagają zbudowania nowych, profesjonalnych zespołów zarówno w ramach naszego dotychczasowego kluczowego biznesu, jak i wokół niego. To w naturalny sposób wymaga zmiany struktury firmy oraz liczby jej pracowników. Nie bez znaczenia są tutaj również nasze ostatnie sukcesy w pozyskiwaniu nowych klientów oraz rozszerzaniu współpracy z dotychczasowymi, co wiąże się ze zwiększonymi potrzebami kadrowymi’.

http://www.k2.pl/wielkarekrutacja

Sylwester KozakWielka rekrutacja w K2

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.