Winiary.pl na Święta

Opublikowano: 21 grudnia 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Przepisy na świąteczne dania, projekty kartek elektronicznych, konkursy, ściągawka z życzeniami na kartki świąteczne i SMSy, możliwość rozmowy telefonicznej z Mikołajem oraz przedświąteczny blog to tylko część niespodzianek, które można znaleźć w Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY. Na stronie internetowej www.winiary.pl od trzech tygodni działa serwis w całości poświęcony przygotowaniom do Bożego Narodzenia.

Centrum Przygotowań Świątecznych to propozycja marki WINIARY skierowana do osób, które szukają ciekawych pomysłów i inspiracji podczas organizowania Świąt. Główny dział serwisu to przepisy. Poza zdjęciami świątecznych potraw oraz opisami ich przyrządzania, przydatną ciekawostką jest lista zakupów, którą można łatwo stworzyć i wydrukować przed wyjściem z domu. Niezbędnik to galeria pomysłów na bileciki do prezentów, wizytówki na stół oraz teksty życzeń – na kartki i SMSy. Cenne nagrody czekają na tych, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie Tak smakują święta.

Z myślą o dzieciach, które pragną aktywnie uczestniczyć w kuchennych przygotowaniach powstał dział z przepisami dla najmłodszych, kolorowanki i składanki oraz konkurs Rysuję to, co mi smakuje. W galerii konkursowej można oglądać kolorowe prace najmłodszych użytkowników serwisu. Od 1 do 23 grudnia mogą oni skorzystać z jeszcze jednej atrakcji przygotowanej przez markę WINIARY: numer 061 8567 458 to Telefon do Świętego Mikołaja, z którym można rozmawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 – 20.00. Już w pierwszym dniu działania linii okazało się, że telefon budzi wielkie emocje nie tylko wśród dzieci, które najczęściej pytają o zaprzęg Świętego Mikołaja, ale i wśród dorosłych, których prośby bywają zaskakujące. Jedna z nich dotyczyła pomocy w znalezieniu męża!

Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY uruchomiono już po raz piąty. Internauci najchętniej korzystają z przepisów kulinarnych oraz biorą udział w przygotowanych dla nich konkursach.

Za przygotowanie serwisu, jego kreację i prowadzenie odpowiada agencja adv.pl Miesięczna kampania reklamowa prowadzona jest w Internecie oraz w wybranych tytułach prasy codziennej. Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiadała agencja adv.pl, natomiast kampanię prasową przygotowała agencja point4art.

Hanna LaskowskaWiniary.pl na Święta

Podziel się!

O autorze

hania