Przepisy na świąteczne dania, projekty kartek elektronicznych, konkursy, ściągawka z życzeniami na kartki świąteczne i SMSy, możliwość rozmowy telefonicznej z Mikołajem oraz przedświąteczny blog to tylko część niespodzianek, które można znaleźć w Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY. Na stronie internetowej www.winiary.pl od trzech tygodni działa serwis w całości poświęcony przygotowaniom do Bożego Narodzenia.
Centrum Przygotowań Świątecznych to propozycja marki WINIARY skierowana do osób, które szukają ciekawych pomysłów i inspiracji podczas organizowania Świąt. Główny dział serwisu to przepisy. Poza zdjęciami świątecznych potraw oraz opisami ich przyrządzania, przydatną ciekawostką jest lista zakupów, którą można łatwo stworzyć i wydrukować przed wyjściem z domu. Niezbędnik to galeria pomysłów na bileciki do prezentów, wizytówki na stół oraz teksty życzeń – na kartki i SMSy. Cenne nagrody czekają na tych, którzy zdecydują się wziąć udział w konkursie Tak smakują święta.
Z myślą o dzieciach, które pragną aktywnie uczestniczyć w kuchennych przygotowaniach powstał dział z przepisami dla najmłodszych, kolorowanki i składanki oraz konkurs Rysuję to, co mi smakuje. W galerii konkursowej można oglądać kolorowe prace najmłodszych użytkowników serwisu. Od 1 do 23 grudnia mogą oni skorzystać z jeszcze jednej atrakcji przygotowanej przez markę WINIARY: numer 061 8567 458 to Telefon do Świętego Mikołaja, z którym można rozmawiać od poniedziałku do piątku w godzinach 16.00 – 20.00. Już w pierwszym dniu działania linii okazało się, że telefon budzi wielkie emocje nie tylko wśród dzieci, które najczęściej pytają o zaprzęg Świętego Mikołaja, ale i wśród dorosłych, których prośby bywają zaskakujące. Jedna z nich dotyczyła pomocy w znalezieniu męża!
Centrum Przygotowań Świątecznych WINIARY uruchomiono już po raz piąty. Internauci najchętniej korzystają z przepisów kulinarnych oraz biorą udział w przygotowanych dla nich konkursach.
Za przygotowanie serwisu, jego kreację i prowadzenie odpowiada agencja adv.pl Miesięczna kampania reklamowa prowadzona jest w Internecie oraz w wybranych tytułach prasy codziennej. Za przygotowanie kampanii internetowej odpowiadała agencja adv.pl, natomiast kampanię prasową przygotowała agencja point4art.
Wpisy promowane
- Zrównoważone urządzenia firmy Mewa do czyszczenia części to mniej zagrożeń na stanowisku roboczymW ciągu ostatnich dziesięcioleci znacznie zmienił się sposób produkcji i serwisowania samochodów. Widoczne jest to szczególnie w warsztatach samochodowych – ...
- Pozycjonowanie sklepu internetowego – ile to kosztuje?Prowadzisz sklep online, ale obecne obroty nie są dla Ciebie zadowalające? W wyszukiwarce plasujesz się dopiero na 3., 6. czy ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 15.05.2025 Javeloper 2025
- 20-21.05.2025 E-Commerce Connect
- 21-22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
- 21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
- 04-05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
- 04-05.06.2025 Perspektywy Women in Tech Summit
- 10.06.2025 IT Unplugged
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!