Wystartowała kampania promująca wybrane tytuły wydawnictwa AVT. Spoty reklamowe będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Kampanię przygotował dom mediowy Mediaedge:cia.
Celem kampanii jest promocja trzech wybranych tytułów prasowych wydawnictwa AVT: „Czas na Wnętrze”, „T3” i „Budujemy DOM”. Pierwsze dwa tytuły to stosunkowo nowe magazyny w portfolio AVT. „Czas na Wnętrze” to magazyn wnętrzarski, którego pierwszy numer ukazał się na rynku w grudniu ubiegłego roku.
Z kolei magazyn „T3”, który zadebiutował w październiku, to polska edycja jednego z najpopularniejszych na świecie czasopism o nowych technologiach i elektronicznych gadżetach. „Budujemy DOM” jest natomiast jednym z najważniejszych tytułów AVT, wokół którego zbudowana została cała grupa czasopism i serwisów internetowych.
„Jest to typowa kampania wizerunkowa, która ma przede wszystkim przybliżyć nasze dwa nowe tytuły czyli „Czas na Wnętrze” i magazyn T3.” – mówi Marta Zaczek, szefowa pionu AVT Online.
Kampania potrwa cały miesiąc. Reklamy będą emitowane w stacjach TVN24, TVN Style i TVN Turbo. Zakup i planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Mediaedge:cia .
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.