Niższe ceny bramek VoIP, atrakcyjne stawki za połączenia, możliwość przeniesienia numeru – to nowa oferta Tlenofonu.
Od 12 maja br. wszystkie osoby chcące rozpocząć korzystanie z telefonii internetowej VoIP będą mogły zrobić to po niższych cenach. Tlenofon przygotował dla nich ofertę start-up.
Najtańszy model bramki pozwalającej na wykonywanie połączeń przez Internet, bez użycia komputera, kupić można już za 49,00 PLN brutto (poprzednio 99 PLN). Obniżone zostały również ceny wszystkich dostępnych urządzeń umożliwiających użytkownikom podłączenie internetowego telefonu niezależnie od technologii, w jakiej korzystają z Internetu. Dzięki takiej polityce cenowej Tlenofon zamierza znacznie poszerzyć krąg swoich użytkowników.
Nowością jest także zredukowanie kosztów wykonywanych połączeń. Obniżona została cena za połączenia z telefonami komórkowymi wszystkich sieci. Według nowych stawek za minutę rozmowy do sieci Orange, Era, Plus użytkownik zapłaci 44 gr. (poprzednio 50 gr.), w Play – 67 gr. (poprzednio 71 gr.). Do cen należy doliczyć podatek VAT.
Od niedawna Tlenofon oferuje także możliwość przeniesienia numeru telefonu stacjonarnego z Telekomunikacji Polskiej do telefonii internetowej. Dla użytkownika oznacza to zmianę operatora bez ponoszenia dodatkowych kosztów oraz rezygnacje z obowiązku płacenia abonamentu w TP. Najważniejsze jest jednak, że dotychczasowy numer telefonu pozostanie bez zmian.
„Nowa usługa cieszy się dużym zainteresowaniem naszych użytkowników. Już pierwsi z nich zdecydowali się na przeniesienie swoich numerów z TP do Tlenofonu. Warto także dodać, że Tlenofon jest pierwszym operatorem VoIP, który oferuje tego typu usługę.” – mówi Jacek Świderski, Członek Zarządu o2.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.