Wirtualna Polska (wp.pl) reorganizuje swoją działalności e-commerce. Pierwszym krokiem w procesie doskonalenia oferty jest uruchomienie nowego serwisu integrującego wszystkie aktywności związane z handlem elektronicznym – zakupy.wp.pl.
W serwisie znajdują się dotychczasowe propozycje e-commerce WP (Aukcje, Pasaż Handlowy, Ogłoszenia, rezerwacja biletów lotniczych i wycieczek, Pasaż Finansowy, Sklep WP) oraz bogata oferta partnerów Portalu oferujących swoje produkty i usługi za pośrednictwem Sieci.
„Naszym zamierzeniem jest skupianie w jednym miejscu jak najbogatszej oferty produktowej rodzimej Sieci – podkreśla Adam Kozielewicz, Kierownik Działu Serwisów Biznesowych – Każdy właściciel internetowego sklepu może go włączyć do serwisu Zakupy Wirtualnej Polski. Jeśli dopiero zamierza wykorzystać Internet jako sposób nawiązania kontaktu z klientem i zbytu towarów, bądź usług, będzie mógł skorzystać z narzędzi oferowanych przez WP do budowy własnego wirtualnego sklepu.”
Oferta WP zawiera profesjonalne narzędzia z zakresu handlu elektronicznego przeznaczone dla producentów, dystrybutorów, hurtowników czy sklepów.
W myśl twórców serwisu, zakupy.wp.pl mają być miejscem, gdzie Internauta znajdzie interesujący go produkt, bez potrzeby przeszukiwania ofert kilkudziesięciu sklepów. Powstaje w ten sposób platforma zakupowa, grupująca podmioty wykorzystujące Sieć do prezentowania i zbytu towarów. WP umożliwia w ten sposób Internautom sprawdzenie pełnej oferty produktowej dostępnej w Internecie, zaś właścicielom sklepów – dotarcie do milionów potencjalnych klientów.
Na stronach Portalu Internauta dokona przeglądu dostępnej oferty i wyboru interesującego go produktu, następnie zostanie przeniesiony na stronę sklepu, gdzie sfinalizuje transakcję. Istnieją też dodatkowe funkcjonalności: możliwość przechowywania produktów z zamiarem ich nabycia w terminie późniejszym (Schowek) oraz przeglądanie oferty według wybranych kryteriów np. zakresu branżowego, cenowego lub z zawężeniem do wybranych rejonów kraju (województw).
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.