Tanio.pl – jako pierwsza polska porównywarka cen – wykorzystało Augmented Reality. Technologia znalazła zastosowanie w Wirtualnej Przymierzalni – nowej, atrakcyjnej usłudze serwisu. Korzystający z rozwiązania mogą przymierzyć wybraną odzież nie ruszając się sprzed komputera, zrobić sobie zdjęcie w tym właśnie stroju i opublikować je np. na Facebooku, w końcu, zakupić produkt.
Chcieliśmy stworzyć w serwisie nową jakość, taką, w której świat realny wzbogacany byłby o elementy wirtualne. Mogliśmy tego dokonać dzięki zastosowaniu Augmented Reality – mówi Aneta Zawiślak, Kierownik Zespołu Sprzedaży Rozwiązań e-Commerce z Wirtualnej Polski.
Wirtualna Przymierzalnia intryguje i zaskakuje użytkownika, wciąga go w swego rodzaju zabawę, a przez to wydłuża się jego kontakt z dostępnymi w porównywarce cen produktami. To niestandardowa, a przez to bardzo atrakcyjna forma ich promocji. Oczywiście to tylko jeden z aspektów przymierzalni, który doceniony zostanie przede wszystkim przez właścicieli sklepów jako doskonały sposób na zwiększenie sprzedaży produktów dostępnych w tanio.pl. Jest też strona użytkowa i bardzo praktyczna; ta zyska uznanie, jak sądzę, przede wszystkim w oczach internautów. To oczywiście możliwość porównywania, przymierzania i kupowania ubrań bez wychodzenia z domu, jedynie z użyciem kamery internetowej i komputera. Z czysto kobiecej perspektywy dodam, że to rozwiązanie nie tylko wygodne, ale też dające większą pewność, że nabyty towar spełni nasze oczekiwania, co zazwyczaj trudno osiągnąć w przypadku zakupu odzieży przez Internet. – dodaje.
Wpisy promowane
- Oblicz ratę leasingu nowego SEAT-a i CUPRYPlanujesz wziąć leasing dla firm, ale nie jesteś pewien, którą opcję wybrać? Postaramy się rozjaśnić tę kwestię, skupiając się na ...
- Jak promować firmę w internecie?Często uważa się, że promocja firmy w internecie jest skomplikowana i wymaga dużych nakładów finansowych, jednak prawda jest taka, że ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.