Od 15 do 19 października br. potrwają Wirtualne Targi Pracy, organizowane przez internetową platformę kariery GazetaPraca.pl,Pod adresem http://targipracy.gazeta.pl internauci będą mogli odwiedzać stoiska targowe ponad 65 pracodawców. Na odwiedzających czekają przede wszystkim oferty zatrudnienia i czaty z pracodawcami.
Podczas targów pracodawcy i agencje pośrednictwa pracy będą dostępne przy wirtualnych stoiskach, przy których internauci znajdą: oferty rekrutacyjne, informacje o firmie, materiały multimedialne, artykuły oraz pełne dane kontaktowe do działów personalnych ogłoszeniodawcy. Stoiska pracodawców staną w 17 pokojach branżowych.
Tradycyjnie już odwiedzający będą mogli porozmawiać z pracodawcami na czatach, których w ciągu 5 dni odbędzie się aż 25.
Internetowa platforma kariery GazetaPraca.pl organizuje Wirtualne Targi Pracy od listopada 2006 roku. Pierwsza edycja WTP zgromadziła 100 tys. internautów. Drugą odwiedziło ponad 160 tys. użytkowników.
O oczekiwaniach wobec trzeciej edycji targów mówi dr Dorota Bachman, ekspert ds. rekrutacji i dyrektor serwisu GazetaPraca.pl: – Trzecia edycja musi być rekordowa. To dla nas najważniejsze tegoroczne wydarzenie rekrutacyjne. Udało nam się zaprosić największą w historii liczbę pracodawców. Teraz czekamy na rekordową liczbę użytkowników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.