O 55% w ciągu ostatnich 5 lat wzrosła ilość osób odwiedzających internetowe serwisy samoobsługowe firm ubezpieczeniowych prowadzących działalność w USA podaje ComScore w raporcie z monitoringu amerykańskiego rynku e-commerce. Tymczasem klienci mają coraz mniej czasu i ochoty na przebijanie się przez gąszcz rozbudowanych procedur, wymagających wypełniania licznych formularzy i deklaracji. Rozwiązaniem, które znacząco upraszcza korzystanie z serwisów ubezpieczeniowych i bankowych jest wirtualny oddział, prowadzony przez wirtualnego eksperta. Rozwiązanie takie wdraża notowana na rynku NewConnet spółka InteliWISE S.A., która uruchomiła Wirtualnego Eksperta w jednym z 10 najlepszych banków USA.
Rozwiązanie InteliWISE Wirtualny Doradca wspiera klientów Wirtualnego Oddziału Central Bank, uznanego przez Forbes jako jeden z 10 najlepszych banków w USA. Doradca rozpoznaje polecenia klientów wyrażone w codziennym języku, dostarcza odpowiedzi i nawiguje klientów do właściwych podstron z informacjami. Jest pierwszym elementem nowoczesnego, Wirtualnego Oddziału opracowywanego przez Central Bank. Wirtualny oddział, dzięki odpowiednio zaprojektowanej szacie graficznej, stwarza użytkownikowi wrażenie przebywania we wnętrzu banku. Klient ubezpieczalni albo banku porusza się po oddziale z pomocą wirtualnego eksperta, zadając pytania poprzez wpisanie ich do specjalnie przygotowanego okienka. Odpowiedzi doradcy są nie tylko wyświetlane na ekranie komputera, ale również jednocześnie wypowiadane przez wirtualnego doradcę. Przekaz wirtualnego eksperta może zostać dodatkowo wzbogacony m.in. o link do prezentacji produktu lub inne formy prezentacji. Wirtualny doradca proponuje użytkownikowi także ścieżkę „rozmowy” poprzez sugerowane tematy, pojawiające się pod daną wypowiedzią.
– Większość witryn internetowych banków i towarzystw ubezpieczeniowych została zaprojektowana wiele lat temu i nie odpowiada oczekiwaniom klientów przyzwyczajonych do przyjaznych stron w nurcie Web 2.0. Klienci odwiedzają serwisy by nie czekać w kolejkach do okienek banków czy ubezpieczalni, by sprawdzić saldo, przedłużyć polisę, sprawdzić czy płaca jest na rachunku. Rozwiązania jak Wirtualny Doradca mają często fundamentalne znaczenie czy klientowi się to powiedzie, czy też opuści witrynę zniechęcony i nie wróci. – mówi Marcin Strzałkowski, prezes zarządu InteliWISE S.A. – Wirtualni Doradcy są w wirtualnych oddziałach po to, by poprowadzić klienta za rękę przez gąszcz procedur i formularzy, aż do załatwienia sprawy.
Korzystanie z Wirtualnych Ekspertów w Wirtualnych Oddziałach to pierwszy krok do odciążenia call center bądź okienek bankowych. Jest to szczególnie istotne, gdyż badania dowodzą, iż koszt obsługi klienta przez telefon to średnio 1o – 12 USD, a obsłużenie zapytania przez Wirtualny Oddział to mniej niż 1 USD.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.