Wirtualny Doradca w serwisie aukcyjnym za10groszy.pl

Na stronach sklepu aukcyjnego za10groszy.pl uruchomiono aplikację Wirtualny Doradca. Patryk i Agnieszka, wirtualni eksperci aukcyjni wdrożeni przez InteliWISE, funkcjonują jak „wirtualny czat”. Udzielają informacji na temat działania serwisu, wyjaśniają zasady aukcji i licytacji, błyskawicznie otwierają linki z odpowiedziami na zadawane przez internautów pytania.

Co to są bidy? Jak mogę licytować? Kiedy skończy się moja aukcja? To tylko niektóre z pytań pojawiających się na czacie z wirtualnym doradcą. Serwisy aukcyjne są dziś najpopularniejszą formą zakupów online, ale miliony klientów ciągle mają pytania, na które chcą otrzymać błyskawiczną odpowiedź. Czat prowadzony przez wirtualnego eksperta jest jednym z najnowszych i najbardziej efektywnych sposobów na uzyskanie odpowiedzi – bez czekania na e-mail zwrotny lub telefon z działu obsługi klienta.

Wirtualny Doradca w serwisie aukcyjnym za10groszy.pl 1Zamiast niekończącej się listy pytań i odpowiedzi, w sekcji FAQ serwisu za10groszy.pl znajdujemy wirtualnego asystenta. Internauta, dla własnej wygody, może wybrać jednego z dwóch doradców aukcyjnych, którym będzie zadawać pytania lub po prostu da się wciągnąć w rozmowę i przeprowadzić przez proces edukacyjny. Patryk i Agnieszka potrafią odpowiadać na pytania zadawane w języku naturalnym, potrafią zaproponować stosowną kontynuację podjętego tematu rozmowy, a także rozszerzać poruszane przez użytkowników zagadnienia o dodatkowe informacje. Internauci widzą poruszającą się postać, słyszą jej głos i jednocześnie czytają teksty odpowiedzi (wzbogacone o odnośniki) na ekranie.

Wirtualny Doradca został wdrożony w serwisie za10groszy.pl przez firmę InteliWISE na początku stycznia br. Przez pierwsze 28 dni przeprowadzono już 614 konwersacji, co oznacza ponad 5 tys. interakcji odnotowanych w trakcie czatów prowadzonych przez Agnieszkę i Patryka z internautami.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top