Wirtualny Odział dla każdego

Opublikowano: 24 marca 2011. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Innowacyjne narzędzie umożliwiające komunikację „twarzą w twarz” firm z klientem bez konieczności przemieszczania się. Podpisywanie umów i dokumentów bez składania odręcznej parafki. Wszystkie te korzyści łączy w sobie Wirtualny Oddział, który przygotowały firmy specjalizujące się w nowych technologiach: iFusion i One-2-One.

 

 

– Przygotowując nowe narzędzie dla branży usługowej skupiliśmy się przede wszystkim na użyteczności zastosowania. Zdając sobie sprawę ile czasu i energii przeznaczamy na załatwianie formalności w bankach i urzędach, postanowiliśmy znaleźć rozwiązanie, które ułatwi i przyspieszy ten proces. Nasza platforma umożliwia firmom bezpieczną, spersonalizowaną komunikację z klientami – mówi Ireneusz Bloch prezes spółki iFusion.

Jak działa wirtualny oddział? Na wirtualny odział składają się dwa narzędzia, pierwsze to platforma MyBox, która umożliwia pełną interakcję: wideo rozmowy, wymianę dokumentów, prezentację oraz archiwizację wszystkich kontaktów, na wypadek gdybyśmy chcieli do nich wrócić. Z kolei sfinalizowanie wszelkich umów i podpisanie dokumentów zapewnia mobilny podpis elektroniczny zatwierdzany przez MobiCert.

Dzięki wdrożeniu rozwiązania, zarówno duże instytucje jak banki, urzędy państwowe czy średnie i małe firmy będą mogły wirtualnie komunikować się z klientami z każdego miejsca na świecie. Potrzebny jest tylko komputer z podłączaniem do Internetu i telefon komórkowy.

– Nasza praca nad rozwojem innowacyjnych narzędzi dla branży usługowej zaczyna przynosić efekty w postaci zainteresowania wdrożeniem projektu w kilku największych bankach w Polsce. Rozwiązanie testują również urzędy administracji publicznej, dla których widzimy ogromne możliwości w zastosowaniu „wirtualnego oddziału”.– mówi Tomasz Długiewicz wiceprezes One-2-One.

Z myślą o naszych klientach jako pierwsi w Polsce wykorzystaliśmy platformę MyBox do wideokonferencji konsultantów banku z klientami. Widzimy przyszłość w rozwoju tego typu usług – tłumaczy Piotr Utrata, rzecznik prasowy ING.

MyBox nie wymaga od konsumentów instalacji żadnego dodatkowego oprogramowania, wystarczy standardowa przeglądarka. Mobilny podpis elektroniczny funkcjonuje w Polsce już od kilku lat, jest to jedno z najbezpieczniejszych rozwiązań w systemach autoryzacji. Coraz częściej mówi się o włamaniach na konta czy utrudnienia w korzystaniu z kont internetowych. Transakcje zatwierdzane przez mobilny podpis elektroniczny są bezpieczne ponieważ korzystają z dwóch kanałów autoryzacji: Internetu i telefonu komórkowego.

Hanna LaskowskaWirtualny Odział dla każdego

Podziel się!

O autorze

hania