Firma Yahoo! wprowadza własną przeglądarkę internetową. Yahoo! Axis dostępna dla urządzeń mobilnych oraz komputerów osobistych i ma odświeżyć nawyki korzystania z internetowych zasobów.
Przeszukiwanie internetu nadal opiera się przede wszystkim na tekście. Wpisując frazę kluczową w okno wyszukiwarki, użytkownik otrzymuje listę rekordów w postaci linków tekstowych. Dużo czasu może zająć odszukanie strony, która go zainteresuje. Yahoo! zamierza to zmienić.
Wyszukiwarka Yahoo! zastępować chce tekstowe wyniki wyszukiwania. Wpisując słowo kluczowe użytkownik zobaczy w ramach wyników wizualną prezentację witryn WWW. Wyniki pojawią się na osi, podobnej w nawigacji do interfejsu Cover Flow firmy Apple na OS X. Wyniki wizualne mogą być synchronizowane pomiędzy wieloma urządzeniami na tym samym koncie użytkownika. Oznacza to, że wyszukiwanie rozpoczęte na osi wyszukiwania w Yahoo! na iPhone może być kontynuowane na komputerze z systemem Windows i z zainstalowanym rozszerzeniem przeglądarki Yahoo!
Firma oferuje trzy możliwości logowania się do osi wyszukiwania. Można tego dokonać za pośrednictwem konta Yahoo!, Facebook czy Google +. Yahoo! Axis pozwala na dzielenie treści na Twitterze, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub Pinterest. Aplikacja posiada też współdzielony adres URL i pole wyszukiwania.
Axis jest już dostępna dla urządzeń z systemem iOS oraz jako rozszerzenie przeglądarki Chrome, Safari, Firefox i Internet Explorer. W opracowaniu są wersje dla systemu Android oraz telefonów z systemem Windows.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.