Działający w branży digital finance serwis Wonga.com, oficjalnie uruchamia swoją polską wersję. Ma to być alternatywa zarówno dla kart kredytowych, jak i tradycyjnych pożyczek krótkoterminowych. Firma chce zmienić rynek finansów konsumenckich w Polsce.
Wonga.com to narzędzie do zarządzania płynnością finansową w krótkim okresie w sposób odpowiedzialny.
Usługa korzysta z zaawansowanego, opracowanego wewnętrznie algorytmu, za pomocą którego ocenia ryzyko kredytowe i udziela pożyczki w ciągu 15 minut. Technologia umożliwia nam podejmowanie obiektywnych i szybkich decyzji kredytowych na podstawie wszystkich publicznych źródeł informacji. Korzystając z Wonga.com można wybrać taki produkt, jaki klientowi najbardziej odpowiada: dowolnie małą kwotę w dowolnie krótkim czasie. Koszty pożyczki są całkowicie przejrzyste – powiedział Errol Damelin, założyciel i szef Wonga.com.
Proces rozpatrywania wniosków i podejmowania decyzji odbywa się w całości online, bez konieczności spotkania z konsultantem. W Polsce algorytm dokonuje oceny zdolności kredytowej m.in. w oparciu o dane ze wszystkich Biur Informacji Gospodarczej oraz BIK-u. Dzięki połączeniu z serwisem Przelewy24, Wonga.com jest w stanie zweryfikować tożsamość klienta i dostarczyć pieniądze na jego rachunek w ciągu kwadransa, a spłata może być wykonana za pomocą automatycznych przelewów internetowych.
Chcemy zmienić polski rynek finansów konsumenckich. Dzięki zaawansowanej technologii proponujemy usługę, która jest przejrzysta i oparta na odpowiedzialnym pożyczaniu. Nie stosujemy promocji, zachęcamy do wcześniejszej spłaty i pomagamy w budowaniu pozytywnej historii kredytowej w BIK. Nasz biznes rozwija się wtedy, kiedy klient pożycza pieniądze świadomie i spłaca pożyczkę w terminie. W tym sensie jesteśmy też alternatywą dla karty kredytowej, gdzie wiele kosztów jest niejasnych dla konsumentów, a faktyczna decyzja o pożyczce odbywa się spontanicznie i bez zastanowienia – dodał Marcin Borowiecki, dyrektor zarządzający Wonga.com w Polsce.
Firma wystartowała w Wielkiej Brytanii 5 lat temu. Brytyjski serwis jest wspierany przez fundusze takie jak Accel Partners, Balderton Capital, Greylock Partners, Meritech Capital Partners, Oak Investment Partners i Wellcome Trust. Od momentu założenia firma udzieliła już ponad 7 mln pożyczek.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.