WordPress osiągnął rekord w wychwytywaniu spamu, osiągając liczbę 50 mld przechwyconych wiadomości spamowych, zawartych przede wszystkim jako komentarze na blogach oraz informacje trackback. Wszystko dzięki wtyczce Akismet.
Sukces WordPressa i Akismeta może zostać jeszcze wzmocniony danymi z kwietnia tego roku, kiedy najpopularniejsza wtyczka WordPressa zablokowała 1,8 mld wiadomości spamowych. Daje to ilość 60 mln pozycji spamowych w ciągu jednego dnia lub 2,5 mln przechwyconego spamu na godzinę.
Według statystyk firmy Automattic, współtworzącej WordPressa i Akismeta, 92 proc. wszystkich komentarzy sprawdzanych przez Akismet jest spamem, zaś wskaźnik dokładności tej wtyczki wynosi 99,9 proc. W zeszłym miesiącu system ten był używany przez 12 mln stron internetowych.
Wtyczka Akismet powstała 25 października 2005 roku. Filtr działa poprzez łączenie informacji na temat spamu udostępnionych przez wszystkie wyposażone w Akismet blogi. Następnym etapem jest tworzenie reguł blokowania podobnych komentarzy w przyszłości.
Antyspamowy filtr jest włączony domyślnie w WordPressie od wersji 2.0 i we wszystkich blogach przechowywanych na WordPress.com. Istnieje również możliwość zainstalowania Akismeta na innych platformach blogowych przy pomocy odpowiedniego API.
źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.