Platforma WordPress.com a z nią ponad 10 mln blogów korzystających z jej rozwiązań, miała awarię, którą uniemożliwiła dostęp do serwisów na około godzinę. Obecnie wszystko wraca do normy.
W nocy polskiego czasu ucierpiały nie tylko blogi umieszczone na WordPress.com, ale również serwisy korzystające z pakietu VIP, takie jak TechCrunch, GigaOM, czy szereg blogów CNN. Przez około godzinę osoby chcące odwiedzić te miejsca widziały komunikat: “WordPress.com will be back in a minute!”.
Na oficjalnym twitterowym koncie zespół WordPress’a informował o postępach w naprawianiu szkód. Nie mamy jeszcze oficjalnej informacji na temat powodów awarii, ale jak poinformował Matt Mullenweg twórca platformy blogowej, „powodem przestoju była bardzo niefortunna zmiana w kodzie, która nadpisała pewnej kluczowe opcje”.
Przypomnijmy, że to nie pierwsza w ostatnim czasie awaria WordPress’a. W lutym wszystkie blogi korzystające z tego rozwiązania zniknęły z sieci na prawie dwie godziny. Może wydawać się to niewiele ale duża część z nich to profesjonalne serwisy, firmy, dla których taka sytuacja wiąże się ze stratami finansowymi.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.