W porównaniu ze styczniem CHIP Online poprawił w lutym swoją oglądalność o prawie 9%. Osiągnięta liczba odsłon to ponad 3 miliony 370 tysięcy odsłon. Poprawiono również dzienny rekord odsłon, i tak 26 lutego (wtorek) odnotowano 172 233 odsłony.
Jak zapowiadano w grudniu 2001 roku, serwis uruchamia coraz więcej podserwisów, które uzupełniają ofertę dla użytkowników. Po uruchomionych w styczniu podserwisach: Top 10 i Komputer EXPO 2002 przyszła kolej na CHIPLab – serwis zawierający wszystkie testy wykonywane w redakcyjnym laboratorium.
W lutym podpisano umowę z IDM.Net na obsługę systemu reklamowego, a aktualnie wspólnie przeprowadzamy badania profilu naszych użytkowników Audiance Profile.
Statystyki odsłon CHIP-a ONLINE w lutym 2002:
CHIP ONLINE – 3 370 940
Strona główna – 677 322
NewsRoom – 343 671
Download – 1 679 242
Top 10 – 254 877
CHIPLab – 40 366
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.