28 lipca b.r., na stronie głównej portalu Wirtualna Polska (wp.pl) realizowana była kampania reklamowa operatora telefonii komórkowej PTC Sp. z o.o. promująca markę Heyah. Jest to jedna z ciekawszych i bardziej zaawansowanych technologicznie akcji promocyjnych, które dotychczas prowadzono na stronach portalu.
Kampania wykorzystuje technologię XHTML, flash oraz java script. Poza zmianą tła strony głównej, interakcja użytkownika z reklamą powoduje „zarażenie portalu” poprzez przekształcenie wszystkich widocznych na stronie linków tekstowych w nieczytelne ciągi znaków – na kształt działania wirusów komputerowych. Akcja reklamowa skierowana jest do wszystkich użytkowników portalu, którzy wchodząc na stronę główną w dniu dzisiejszym zobaczą pełną sekwencję przygotowanych kreacji.
„WP jako jedyny polski portal oferuje zastosowania technologii XHTML w komunikacji marketingowej i coraz więcej klientów korzysta z tej możliwości – mówi Jacek Tryzno, Kierownik Biura Reklamy WP. Dzięki temu możemy zamieszczać reklamy w nietypowych miejscach oraz oferować nieograniczony wręcz potencjał kreacyjny (niestandardowe formy), co w zdecydowany sposób wpływa na skuteczność realizowanych kampanii.”
Kampanię zaplanowała i zleciła agencja OMD Poland.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.