Wprost.pl dołącza do Evolution Media Net

Platforma Mediowa Point Group S.A., do której należy tygodnik WPROST, podpisała umowę z siecią reklamy internetowej Evolution Media Net. W ramach umowy, Evolution Media Net będzie odpowiadać za kampanie zasięgowe realizowane w serwisie www.wprost24.pl oraz w innych serwisach należących do PMPG S.A.

– Obecność w kanałach tematycznych sieci reklamowej umożliwia nam poszerzenie portfolio klientów, z którymi współpracujemy. Nawiązując współpracę z Evolution Media Net, liczymy na wzajemne wsparcie w zakresie  promocji i sprzedaży naszej oferty. – mówi Benita Jakubowska-Antonowicz, wiceprezes zarządu Media Point Group, odpowiedzialna za nowe media w PMPG.

Internetowe serwisy PMPG są odwiedzane przez 1 milion 200 tysięcy unikalnych użytkowników miesięcznie i generują ponad 11 milionów odsłon (uśredniony wynik za rok 2010 według Gemius Traffic). Współpraca między obydwoma firmami nie oznacza rezygnacji PMPG z samodzielnej sprzedaży swoich produktów u klientów końcowych i w domach mediowych.

– Od początku istnienia Evolution Media Net mówiłem, że nie interesuje nas budowa kolejnej sieci reklamowej lecz stworzenie firmy, która odwróci układ sił w dość skostniałej branży reklamy internetowej. I konsekwentnie ten cel będziemy realizować. A zaufanie takich firm jak WPROST i Platforma Mediowa Point Group dowodzą, że taka zmiana jest potrzebna. – komentuje Maciej Mincer, dyrektor zarządzający Evolution Media Net.

Oferta reklamowa Evolution Media Net opiera się na dedykowanych kanałach tematycznych, umożliwiających precyzyjne dotarcie z przekazem reklamowym do wyselekcjonowanych grup odbiorców. Witryna internetowa tygodnika WPROST dostępna będzie w czterech kanałach tematycznych: Big City Life, Men’s World, Business MSP oraz News and Media. Reklamodawcy będą mogli korzystać ze wszystkich dostępnych form reklamowych.

www.evolutionmedia.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top