Zaledwie miesiąc od uruchomienia internetowej telewizji Wirtualnej Polski liczba użytkowników wyniosła 1 044 092. W tym czasie pobrali oni ponad 9 mln plików. Średnio dziennie internetowy telewidz spędzał w serwisie WP blisko 33 minuty.
„Wyniki, które uzyskaliśmy, to nasz wielki sukces – tym większy, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że codziennie lub prawie codziennie z telewizji za pośrednictwem Internetu korzysta zaledwie 6% kobiet i 4% mężczyzn .” – mówi Przemysław Kazanowski, Kierownik projektu WPtv w Wirtualnej Polsce. „Oznacza to, że telewizja internetowa wciąż jest nowością, do której internauci nie zdążyli się jeszcze przyzwyczaić, ale której są bardzo ciekawi. Jesteśmy pewni, że za rok – także dzięki WPtv i naszej ofercie programowej – telewizja internetowa będzie jedną z najczęściej wykorzystywanych usług w Internecie.” – dodaje Kazanowski.
Na dotychczasowe wysokie wyniki oglądalności WPtv przełożyły się z pewnością wyjątkowe materiały, zwłaszcza te o tematyce rozrywkowej, m.in. premierowe nagrania Mandaryny i Frytki (wyemitowane w programie Jazda Niekontrolowana) oraz wypowiedź Michała Wiśniewskiego w Komentarzu Dnia dotyczący współpracy Tomasza Luberta (lidera grupy Virgin) z Ich Troje.
„Obserwujemy, że internauci najchętniej sięgają do materiałów prezentowanych w kanałach Rozrywka i Erotyka. Otrzymujemy także wiele maili od Polaków mieszkających poza granicami kraju – cenią oni zwłaszcza kanał News, który pozwala im na bieżąco śledzić wydarzenia w Polsce.” – mówi Przemysław Kazanowski.
„Wraz z postępem technologicznym i rozwojem szybkiego Internetu rosną apetyty użytkowników na wszelkiego rodzaju materiały multimedialne. Oglądanie plików wideo czy odsłuchiwanie plików audio jest dziś „sieciowym standardem”. Jako Wirtualna Polska stawiamy więc na jak najszerszą penetrację tego obszaru.” – tłumaczy Aleksandra Ciechomska, Dyrektor Pionu Rozwoju Produktów w Wirtualnej Polsce. – „Struktura właścicielska pozwala nam na niezależne budowanie sojuszy medialnych z wieloma partnerami – nie ograniczamy się więc tylko do jednego typu medium. Równorzędne miejsce zajmują w portalu materiały pochodzące od stacji telewizyjnych, rozgłośni radiowych czy niezależnych producentów. Tworzymy również własne treści audio i wideo – zwłaszcza publicystyczne, nagrywane w studiu zbudowanym specjalnie na potrzeby WPtv.”
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.