Wsparcie IT w modelu ASP

Opublikowano: 30 września 2003. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Tele Info Media Sp. z o.o., firma działająca na rynku outsourcingu IT wprowadziła na rynek polski rozwiązanie DesktopStreaming firmy ExpertCity.

DesktopStreaming jest opartą o mechanizmy webowe aplikacją, która pozwala firmom na efektywne wspieranie swoich klientów i pracowników. Umożliwia pracownikom help-desk’u zdalny podgląd i przejęcie częściowej, bądź całkowitej kontroli nad komputerami klientów.

Łącząc się poprzez Internet przedstawiciel help-desk’u może szybko przejść do współdzielenia pulpitu z uzyskaniem wspólnej kontroli myszy i klawiatury wraz z funkcją rysowania, zaznaczania na ekranie oraz przesyłania danych.

DesktopStreaming jest aplikacją wsparcia pracującą całkowicie w modelu ASP, może zostać zaimplementowany w kilka dni bez względu na liczbę użytkowników. Technologia jest w całości oparta na sieci, dzięki czemu nie wymaga żadnej instalacji po stronie użytkownika. Umożliwia to nawiązanie sesji z komputerami klientów, bez konieczności uprzednich modyfikacji ich systemów.

„Tele Info Media świadczy usługi help-desk z użyciem DesktopStreaming już od kilku miesięcy. Firmy dokonujące u nas zakupów otrzymują wsparcie za pomocą systemu. Obecnie, po dokładnym zapoznaniu się z produktem rozpoczynamy jego sprzedaż. Już kilka polskich firm jest w trakcie testów DesktopStreaming’u. Testy są nieodpłatne i trwają 14 dni.” powiedział Maciej Stelmach, Prezes Zarządu Tele Info Media Sp. z o.o.

Z rozwiązania na całym świecie korzystają Firmy takie jak: Microsoft Business Solutions, Siemens Business Services, Autodesk, Inc., EDS UK, Datacom Group, Taylor Nelson Sofres, TOSHIBA, Bertelsmann AG, Coheris, Netg, Colgate-Palmolive oraz wiele innych. Także z segmentu MŚP.

http://www.pdc.pl/

Sylwester KozakWsparcie IT w modelu ASP

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.