Wspólna oferta wydawnictw Agora SA i IDG Poland SA

Opublikowano: 20 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Portal Gazeta.pl oraz IDG.pl zawarły umowę o współpracy, która umożliwiła stworzenie pakietów reklamowych gwarantujących dotarcie do atrakcyjnych reklamowo grup docelowych o wyższej niż przeciętna sile nabywczej: osób z wykształceniem co najmniej średnim, kadry zarządzającej lub osób wykonujących wolne zawody.

Wspólna oferta składa się z kilku interesujących pakietów tematycznych (Informacja, Hobby, Rozrywka, Kadra Zarządzająca i IT, Communities) oraz pakietu głównego, obejmującego swoim zasięgiem cztery miliony użytkowników.

Oferta nie wchodzi w skład tradycyjnych cenników reklamowych.

http://www.idg.pl

http://www.gazeta.pl

Sylwester KozakWspólna oferta wydawnictw Agora SA i IDG Poland SA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.