Firma Kei.pl nawiązała stałą współpracę z portalem Gazeta.pl. Wspólne przedsięwzięcia mają na celu promocję profesjonalnych rozwiązań hostingowych oferowanych przez Kei.pl.
W ocenie Kei.pl, najlepszym miejscem w Internecie, dla prezentacji profesjonalnych usług hostingowych jest właśnie portal Gazety.pl. Obecna kampania realizowana jest w oparciu o stały button w dziale gospodarka, który kieruje użytkowników do specjalnej podstrony, na której mogą zapoznać się z firmą oraz jej ofertą. Kampania wsparta jest rownież doublebillbordami kierującymi do include.
Jak mówi Wojciech Rzepka, specjalista ds. marketingu w firmie Kei.pl: „Propozycja Gazety okazała się najlepsza biorąc pod uwagę perspektywę rozwoju marki Kei.pl, oferuje bowiem duży zasięg wśród Internautów z naszej grupy docelowej. Klienci Kei.pl to przede wszystkim firmy sektora MSP, instytucje, ludzie z wyższym wykształceniem, właściciele firm, kierownicy wyższego szczebla, managerowie… co doskonale pokrywa się z profilem portalu. Ponadto wyniki poprzednich kampanii realizowanych w oparciu o podstawowe atrybuty marki Kei.pl jak specjalistyczna wiedza, na która zawsze mogą liczyć nasi klienci czy nowoczesność okazały się na tyle obiecujące, że postanowiliśmy kontynuować współpracę z tym portalem.”
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.