Współpraca Kei.pl i Gazeta.pl

Opublikowano: 23 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Firma Kei.pl nawiązała stałą współpracę z portalem Gazeta.pl. Wspólne przedsięwzięcia mają na celu promocję profesjonalnych rozwiązań hostingowych oferowanych przez Kei.pl.
W ocenie Kei.pl, najlepszym miejscem w Internecie, dla prezentacji profesjonalnych usług hostingowych jest właśnie portal Gazety.pl. Obecna kampania realizowana jest w oparciu o stały button w dziale gospodarka, który kieruje użytkowników do specjalnej podstrony, na której mogą zapoznać się z firmą oraz jej ofertą. Kampania wsparta jest rownież doublebillbordami kierującymi do include.

Jak mówi Wojciech Rzepka, specjalista ds. marketingu w firmie Kei.pl: „Propozycja Gazety okazała się najlepsza biorąc pod uwagę perspektywę rozwoju marki Kei.pl, oferuje bowiem duży zasięg wśród Internautów z naszej grupy docelowej. Klienci Kei.pl to przede wszystkim firmy sektora MSP, instytucje, ludzie z wyższym wykształceniem, właściciele firm, kierownicy wyższego szczebla, managerowie… co doskonale pokrywa się z profilem portalu. Ponadto wyniki poprzednich kampanii realizowanych w oparciu o podstawowe atrybuty marki Kei.pl jak specjalistyczna wiedza, na która zawsze mogą liczyć nasi klienci czy nowoczesność okazały się na tyle obiecujące, że postanowiliśmy kontynuować współpracę z tym portalem.”

www.kei.pl

Hanna LaskowskaWspółpraca Kei.pl i Gazeta.pl

Podziel się!

O autorze

hania