Firmy NetSprint.pl i stat.pl zawarły porozumienie na mocy, którego wszystkie z ponad 120 partnerskich witryn NetSprint.pl mogą skorzystać z oferty stat.pl na preferencyjnych warunkach.
Oferta dotyczy najbogatszej wersji statystyk stat.pl – statBiznes – a każdy Partner NetSprint.pl może po zarejestrowaniu swojej witryny korzystać bezpłatnie ze statystyk przez okres pierwszego miesiąca, po czym w przypadku wyrażenia zainteresowania dalszym użytkowaniem systemu otrzymuje 25% rabat od abonamentu.
'Bardzo ważne jest dla nas, aby dzięki współpracy z NetSprintem, nasi Partnerzy zyskiwali istotne i mierzalne korzyści wykraczające poza możliwość prezentacji wyników wyszukiwania na swoich stronach. Dużą wartością jest dla nas wzrost popularności i funkcjonalności serwisów korzystających z naszej wyszukiwarki. Z całą pewnością, możliwość stałego monitorowania i analizowania zachowania Użytkowników, które umożliwiają statystyki dostarczane przez stat.pl, może w dużym stopniu pomóc nam i naszym Partnerom w realizacji tego celu’ – mówi Artur Banach z NetSprint.pl.
Stat.pl oraz NetSprint.pl stworzyły wspólną stronę internetowa http://netsprint.stat.pl, na której każdy Partner NetSprint.pl może zarejestrować swoją witrynę i skorzystać ze specjalnej oferty.
'Ta współpraca, to nie tylko porozumienie firm, ale dowód na to, że wiarygodne statystyki są bardzo istotne w wykorzystaniu wyszukiwarek, jako narzędzia promocji w internecie’ – Jarosław Kownacki, stat.pl
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.