INTERIA.PL uruchomiła serwis poświęcony zbliżającym się wyborom parlamentarnym i prezydenckim. Jego gospodarzem i komentatorem jest artysta-satyryk, Krzysztof Piasecki.
– W roli gospodarza serwisu wyborczego w INTERIA.PL czuję się świetnie i… młodziej. Współpracę z portalem podjąłem między innymi z uwagi na możliwość bezpośredniego kontaktu z odbiorcą, czego w gazecie nie ma. Jako artysta-satyryk jestem przyzwyczajony do szybkiej reakcji publiczności, natychmiastowego potwierdzenia nawiązania kontaktu. Internet to umożliwia – wyjaśnia Krzysztof Piasecki. I dodaje: – Jako satyryk mam jeden główny cel: kontrolowanie głupoty i dystansowanie się wobec niej. Ten sam cel przyświeca mi i teraz.
Cykl felietonów wyborczych Krzysztofa Piaseckiego 'Gospodarskim okiem’ wpisuje się w główne założenie serwisu, którym jest zwrócenie uwagi użytkowników na znaczenie wyborów i potrzebę uczestnictwa w nich. Budzić obywatelską aktywność ma też m.in. rubryka 'Jakiej Polski nam potrzeba’, w której zamieszczane są wywiady z autorytetami sceny politycznej, np. Władysławem Bartoszewskim, Wiesławem Chrzanowskim czy Adamem Strzemboszem.
Serwis umożliwia śledzenie bieżących wyników poparcia dla poszczególnych partii oraz sondaży rankingu prezydenckiego. Osoby zainteresowane wyborami znajdą tu też najświeższe informacje – oficjalne i zakulisowe – o przebiegu kampanii oraz instrukcje dotyczące głosowania. Żywego charakteru nadają serwisowi czaty wyborcze z kandydatami do Sejmu i Senatu.
Uzupełnieniem poważnych treści serwisu są rysunkowe komentarze wyborcze Henryka Sawki oraz 'Poczet Pierwszych Dam’, czyli prezentacje żon kandydatów na prezydenta. Ozdobnikiem serwisu jest też test 'Polityczny sufler’, wykazujący sympatie polityczne użytkownika i Biorytm porównawczy, pozwalający na sprawdzenie emocjonalnego, fizycznego, intelektualnego i intuicyjnego dopasowania czytelnika z wybranym politykiem.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.