Przy wsparciu Neuroadventures – działającemu w ramach Onetu inkubatorowi nowych przedsięwzięć – trójka młodych ludzi uruchomiła serwis Wyczaj.to, w którym co tydzień wypłacane są nagrody pieniężne za ciekawe internetowe znaleziska.
Wyczaj.to co tydzień wypłaca użytkownikom nagrody pieniężne za najgorętsze wyczajenia. – Kiedy zaczynaliśmy pracę nad nowym serwisem, funkcjonującym w oparciu o ciekawe sieciowe znaleziska zastanawialiśmy się nad tym, jako możemy się odróżnić od innych tego typu stron. Wpadliśmy na pomysł, że będziemy nagradzać użytkowników finansowo za najciekawsze propozycje – mówi Janek, 21 letni student architektury z Warszawy, jeden z twórców serwisu. Wyczajenia to nic innego jak znalezione w sieci ciekawe materiały w formie linków do artykułów, filmów, zdjęć itp.
– Projekt trafił do realizacji w Neuroadventures, który działa jak inkubator nowych przedsięwzięć internetowych. Wspólnie wymyśliliśmy nazwę serwisu i całą terminologię opartą o słowo „wyczaj” no i po kilku miesiącach pracy, serwis znalazł się w sieci. Adresujemy go przede wszystkim do młodych, najbardziej aktywnych internautów, którzy najczęściej szukają okazji do zdobycia dodatkowych pieniędzy. Okazało się, że ten pomysł działa – dodaje Ewa studiująca w Krakowie stosunki międzynarodowe.
Cały serwis opiera się wokół temperatury, która definiuje „popularność” materiału wśród użytkowników. Temperaturę podgrzewają głosy użytkowników i ich odsłony. – Wyczaj.to to doskonały serwis dla wszystkich, którzy sami nie mają czasu na bardzo wnikliwe przeglądanie Internetu. U nas zawsze znajdą linki do tego co aktualnie najpopularniejsze w sieci. Z drugiej strony unikalne jest to, że zachęcamy do aktywności w serwisie, wypłacając kilkuset złotowe nagrody – kwota nie do pogardzenia ludzi w naszym wieku :-) – podsumowuje najmłodsza z całej trójki Magda, licealistka z Warszawy.
Wyczaj.to uruchomiono testowo pod koniec stycznia br. Już w fazie testów zarejestrowało się kilka tysięcy użytkowników.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.