10 stycznia odbędzie się premiera www.nexto.pl, serwisu oferującego m.in. szeroki wybór książek w wersji elektronicznej oraz audio. Twórca projektu, firma NetPress Digital, podpisała już kilkanaście umów z wydawnictwami książkowymi. Beletrystykę udostępnią m.in. W.A.B. oraz Literatura.net.pl, podręczniki do nauki j. obcych LektorKlett i Langenscheidt, a tytuły branżowe i specjalistyczne Wiedza i Praktyka, Helion oraz Placet. Książki audio dostarczą m.in. Aleksandria i MTJ. Trwają negocjacje z kolejnymi wydawnictwami.
Dzięki udostępnionym przez NetPress narzędziom wydawcy będą mogli tworzyć profesjonalne księgarnie internetowe ze swoimi tytułami w wersji elektronicznej i audio, pod własną domeną i dopasowanym do indywidualnych potrzeb wyglądem. Istotny jest fakt, iż założenie własnej księgarni on-line będzie bardzo proste i nie będzie wymagało fachowej wiedzy programistycznej. Jednocześnie wdrożony zostanie system, powalający wydawcom maksymalnie uprościć proces zarządzania wprowadzanymi do dystrybucji publikacjami. Będą oni mieli stały dostęp do panelu pozwalającego na kontrolę wysokości sprzedaży, a w przyszłości również na samodzielne dodawanie publikacji.
Duże zmiany w postrzeganiu tego rynku przez wydawców widać w ich zainteresowaniu współpracą w ramach nowej platformy. – Nexto.pl daje możliwość dotarcia do czytelników w oparciu o zupełnie nowy wymiar książki, jest to ważne szczególnie w przypadku wydawnictw poradnikowych – takich jak nasze. Czytelnicy coraz częściej sięgają po książkę w formacie cyfrowym, dlatego wychodząc naprzeciw ich oczekiwaniom zdecydowaliśmy się na udostępnianie naszych publikacji także w wersji elektronicznej – komentuje Robert Wierzbicki z Wiedzy i Praktyki.
Norbert Słupski z wydawnictwa Langenscheidt tak motywuje nawiązanie współpracy z NetPress Digital – dostrzegamy ogólnoświatowy trend wzrostu oferty książkowej w tej postaci. Na początku tego roku przygotowaliśmy szeroką ofertę tytułów w postaci cyfrowej. Liczymy, że dzięki współpracy z firmą NetPress Digital dotrzemy do szerszego grona odbiorców i ułatwimy korzystanie z naszych publikacji.
Już w momencie startu nowa platforma ma zaoferować ok. 1 000 tytułów, a liczba ta ma dynamicznie rosnąć. Cały czas trwają prace nad digitalizacją książek i negocjacje z kolejnymi wydawcami. Nowością jest fakt, że część z nich zdecydowała się na publikację e-wydań równocześnie z premierą tradycyjnych, drukowanych odpowiedników.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.