Tak jak cztery lata temu na mundial w Niemczech, tak i na rozpoczynające się 11 czerwca mistrzostwa świata w RPA portal SPORT.PL we współpracy z One-2-One przygotował wielki konkurs „Wygraj Mundial”.
Dzięki Wygraj Mundial dreszczyk emocji związanych z oglądaniem zmagań najlepszych drużyn na świecie będzie jeszcze bardziej intensywny – pula nagród w konkursie to 25000 zł plus oryginalne koszulki meczowe reprezentacji Argentyny, Brazylii, Włoch i Hiszpanii.
Konkurs polega na stworzeniu i prowadzeniu wirtualnej drużyny piłkarskiej złożonej z piłkarzy biorących udział w mistrzostwach świata. Pozycja gracza w konkursie zależy od wyników, jakie osiągną wytypowani przez niego piłkarze w prawdziwych meczach mundialowych. Mistrzostwa wygrywa osoba, której zespół zdobędzie najwięcej punktów. Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi chwilę po ostatnim meczu Mundialu – 11 lipca.
Wszystkie operacje na konkursowej drużynie – zakładanie zespołów, sprzedaż i kupno piłkarzy, zamiana zawodników podstawowych i rezerwowych, wymiana kapitana – odbywają się na platformie WWW, ale można też grać, korzystając z telefonu komórkowego.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.