Wyhacz – nowy serwis Gazeta.pl

Szokujące historie klientów banków, firm telekomunikacyjnych, biur podróży, sklepów. Każdy, kto poczuł się w jakikolwiek sposób oszukany, może napisać do redakcji, a dziennikarze portalu Gazeta.pl zajmą się jego sprawą.
Wyhacz.pl powstaje we współpracy z serwisem Alert24.pl, gdzie czytelnicy Gazeta.pl mogą przesyłać informacje o intrygujących wydarzeniach, których są świadkami.

Wyhacz.pl to też miejsce, gdzie oprócz spektakularnych wpadek wielkich korporacji i interwencji dziennikarskich, można będzie znaleźć prezentacje najlepszych produktów i usług, także finansowych. Cykliczne rankingi i zestawienia pomogą czytelnikom „wyhaczyć” najlepszą ofertę.

– Zachęcamy czytelników, aby przysyłali nam informacje nie tylko o skandalicznych zachowaniach sprzedawców, ale też o świetnych okazjach, albo o produktach i usługach, które chcieliby polecić innym – mówi Leszek Olszański, szef serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl.

To kolejny nowy serwis biznesowy Gazeta.pl. W ostatnim czasie portal uruchomił m.in. serwis o świecie biznesu – Manageria.pl, a także BublePrawne.org, gdzie przedsiębiorcy mogą zgłaszać najbardziej absurdalne przepisy prawne, które potem zostaną przekazane Ministerstwu Gospodarki oraz Reklamania.pl, poświęcony reklamom.

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top