Szokujące historie klientów banków, firm telekomunikacyjnych, biur podróży, sklepów. Każdy, kto poczuł się w jakikolwiek sposób oszukany, może napisać do redakcji, a dziennikarze portalu Gazeta.pl zajmą się jego sprawą.
Wyhacz.pl powstaje we współpracy z serwisem Alert24.pl, gdzie czytelnicy Gazeta.pl mogą przesyłać informacje o intrygujących wydarzeniach, których są świadkami.
Wyhacz.pl to też miejsce, gdzie oprócz spektakularnych wpadek wielkich korporacji i interwencji dziennikarskich, można będzie znaleźć prezentacje najlepszych produktów i usług, także finansowych. Cykliczne rankingi i zestawienia pomogą czytelnikom „wyhaczyć” najlepszą ofertę.
– Zachęcamy czytelników, aby przysyłali nam informacje nie tylko o skandalicznych zachowaniach sprzedawców, ale też o świetnych okazjach, albo o produktach i usługach, które chcieliby polecić innym – mówi Leszek Olszański, szef serwisów biznesowych w portalu Gazeta.pl.
To kolejny nowy serwis biznesowy Gazeta.pl. W ostatnim czasie portal uruchomił m.in. serwis o świecie biznesu – Manageria.pl, a także BublePrawne.org, gdzie przedsiębiorcy mogą zgłaszać najbardziej absurdalne przepisy prawne, które potem zostaną przekazane Ministerstwu Gospodarki oraz Reklamania.pl, poświęcony reklamom.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.