Wiadomo, które produkty i usługi najbardziej satysfakcjonują Polaków. 5 listopada na uroczystej gali w hotelu InterContinental zostały ogłoszone wyniki pierwszej edycji badania Gold Standard, przeprowadzonego przez TNS OBOP.
W Gold Standard ocena satysfakcji była dokonywana wyłącznie przez rzeczywistych klientów – czyli tych, którzy korzystali z danego produktu lub usługi. Produkty i usługi, które zdobyły najwyższe noty, otrzymały certyfikaty i statuetki Gold Standard.
TNS OBOP przeprowadził badanie o charakterze ilościowym na reprezentatywnej próbie 1500 Polaków powyżej 15 roku życia. Zostało zrealizowane przy użyciu elektronicznej ankiety w formie wywiadów bezpośrednich w domach respondentów. W każdej z 23 kategorii produkty i usługi oceniane były w od 3 do 5 kluczowych, z punktu widzenia użytkownika, wymiarach.
Wyniki Gold Standard są prezentowane przy użyciu systemu gwiazdek, gdzie 5 gwiazdek oznacza wynik bardzo dobry i pełną satysfakcję klientów, 4 gwiazdki – dobry i satysfakcję powyżej oczekiwań, 3 gwiazdki – średni i standardową satysfakcję. 2 lub 1 gwiazdka to slaby wynik, który przedstawia satysfakcję poniżej oczekiwań.
Poniższa tabela przedstawia zwycięskie i wyróżnione produkty/usługi.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.