Wyniki Megapanel PBI/Gemius za październik 2010

Opublikowano: 28 grudnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2010.

Tabele nie zawierają polskich znaków za co przepraszamy – niestety otrzymaliśmy je w takiej formie i nie mamy możliwości ich poprawienia.

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za październik 2010  1

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za październik 2010  2

Wyniki Megapanel PBI/Gemius za październik 2010  3


* Aktywne programy oznaczają liczbę użytkowników mających uruchomiony proces danej aplikacji przynajmniej raz w miesiącu badanym.

Liczebność próby: N= 15 087. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.

Sylwester KozakWyniki Megapanel PBI/Gemius za październik 2010

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.