Polskie Badania Internetu Sp. z o.o. (PBI) i firma badawcza Gemius SA, współpracujące w zakresie realizacji badania „Megapanel PBI/Gemius” – standardu pomiaru oglądalności witryn i aplikacji internetowych w Polsce, opublikowały wyniki za październik 2010.
Tabele nie zawierają polskich znaków za co przepraszamy – niestety otrzymaliśmy je w takiej formie i nie mamy możliwości ich poprawienia.



* Aktywne programy oznaczają liczbę użytkowników mających uruchomiony proces danej aplikacji przynajmniej raz w miesiącu badanym.
Liczebność próby: N= 15 087. Grupa objęta badaniem 7+. Do badania wykorzystano dane o strukturze demograficznej pochodzące z badania NetTrack Millward Brown SMG/KRC prowadzonego na próbie dobieranej i ważonej przez PBC.
Wpisy promowane
- Czym zajmuje się agencja interaktywna?Marketing internetowy to nieodzowna część każdego biznesu online. To właśnie dzięki niemu firma ma szansę na zdobycie nowych klientów oraz ...
- Wybór systemu i narzędzi ITSM w firmieOdpowiedni wybór narzędzi ITSM w przedsiębiorstwie umożliwia jej stały rozwój, zwiększenie tempa pracy i niwelację problemów związanych z IT. Jak ...
Wydarzenia
X edycja konkursu e-Commerce Polska awards
22.06.2022
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.