Blue Media otrzymała wyróżnienie w konkursie – Złote Anteny Świata Telekomunikacji 2005, w kategorii – USŁUGA ROKU – za autorskie rozwiązanie Platforma Top-up.
Uroczystość rozdania nagród i wyróżnień siódmej edycji konkursu odbyła się 31 marca 2005 roku, podczas wielkiej gali w hotelu Victoria. Wieczorne spotkanie zgromadziło wielu uczestników, wśród nich osoby reprezentujące nagrodzone firmy, dziennikarzy i zaproszonych gości. Nagrody i wyróżnienia rozdawane były w kilku kategoriach w podziale na rozwiązania dla biznesu i dla operatorów.
Wyróżniona Platforma Top-up jest rozwiązaniem umożliwiającym dokonywanie doładowania dowolnej karty GSM typu pre-paid przez Internet. Jest to zaawansowana alternatywa dla funkcjonujących tzw. 'zdrapek’. Przeprowadzenie transakcji jest proste i bezpieczne, dostępne bez ograniczeń czasowych. Do tej pory z usługi skorzystało już kilkaset tysięcy klientów i z każdym dniem jej popularność rośnie. Jest to efekt zarówno ogromnej ilości przedpłaconych telefonów komórkowych na polskim runku (około 14 milionów sztuk) jak i rosnącej roli Internetu w naszym codziennym życiu. Dotychczas Platforma Top-up została wdrożona u wszystkich operatorów GSM i w kilku większych bankach. Kolejne banki będą udostępnią usługę w najbliższym czasie.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.