Od momentu pojawienia się w należącym do INTERIA.PL sklepie z muzyką online, zarówno 'Czarne oczy’, jak i konkursowa 'Czarna dziewczyna’ znajdują się na szczycie najlepiej sprzedających się utworów w Melo.pl.
– Album Ivana i Delfina, dostępny jak na razie tylko w Melo.pl, sprzedaje się świetnie – komentuje Agata Kościółek, menedżer Melo.pl. – Internautom najwyraźniej nie przeszkadzają kontrowersje wywołane wyborem Ivana i Delfina na polskich reprezentantów w konkursie Eurowizji i związane z tym powątpiewania odnośnie naszych szans – dodaje.
Dużą popularnością cieszą się także teledyski grupy, prezentowane w portalu INTERIA.PL. Na liście TOP 10 najchętniej oglądanych wideoklipów, piosenka 'Czarne oczy’ zajmuje 5. miejsce, a konkursowa 'Czarna dziewczyna’ ulokowała się na 6 pozycji.
Od momentu internetowej premiery płyty 'Czarne oczy’, która odbyła się w Melo.pl, wyłącznie stąd można legalnie ściągnąć pliki z utworami zespołu Ivan i Delfin. Cała płyta dostępna jest w cenie 22,49 zł, utwór 'Czarna dziewczyna’ można nabyć już za 2,29 zł.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.