Wysoka sprzedaż Ivan i Delfin w melo.pl przed Eurowizją

Opublikowano: 18 maja 2005. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Od momentu pojawienia się w należącym do INTERIA.PL sklepie z muzyką online, zarówno 'Czarne oczy', jak i konkursowa 'Czarna dziewczyna' znajdują się na szczycie najlepiej sprzedających się utworów w Melo.pl.

– Album Ivana i Delfina, dostępny jak na razie tylko w Melo.pl, sprzedaje się świetnie – komentuje Agata Kościółek, menedżer Melo.pl. – Internautom najwyraźniej nie przeszkadzają kontrowersje wywołane wyborem Ivana i Delfina na polskich reprezentantów w konkursie Eurowizji i związane z tym powątpiewania odnośnie naszych szans – dodaje.

Dużą popularnością cieszą się także teledyski grupy, prezentowane w portalu INTERIA.PL. Na liście TOP 10 najchętniej oglądanych wideoklipów, piosenka 'Czarne oczy' zajmuje 5. miejsce, a konkursowa 'Czarna dziewczyna' ulokowała się na 6 pozycji.

Od momentu internetowej premiery płyty 'Czarne oczy', która odbyła się w Melo.pl, wyłącznie stąd można legalnie ściągnąć pliki z utworami zespołu Ivan i Delfin. Cała płyta dostępna jest w cenie 22,49 zł, utwór 'Czarna dziewczyna' można nabyć już za 2,29 zł.

http://www.melo.pl

Sylwester KozakWysoka sprzedaż Ivan i Delfin w melo.pl przed Eurowizją

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.