Wysokie loty z OS3

Polskie Linie Lotnicze LOT uruchomiły nowy, globalny serwis internetowy www.lot.com, który przede wszystkim umożliwia internautom rezerwację i zakup biletów lotniczych, pozyskanie informacji o procedurach i udogodnieniach związanych z podróżą, promocjach i programach lojalnościowych. Serwis zawiera również rozbudowaną część korporacyjną zawierającą nowoczesne rozwiązania biura prasowego oraz szereg informacji o historii spółki, sojuszu Star Alliance, samolotach i pracownikach.

Stworzenie kreacji do strony www.lot.com oraz opracowanie zawartych w niej funkcjonalności powierzono agencji interaktywnej OS3 multimedia, która wygrała przetarg przeprowadzony przez Polskie Linie Lotnicze LOT.

– Nowa strona internetowa LOT jest przede wszystkim bardziej przyjazna. Staraliśmy się, aby pasażer ani przez chwilę nie miał wątpliwości, jaką decyzję powinien podjąć podczas procesu zakupu biletu lotniczego. Projekt graficzny OS3 multimedia spełnia nasze oczekiwania. OS3 multimedia świetnie rozumie potrzeby konsumenta w Internecie – mówi Dorota Haller, Dyrektor Biura Marketingu i Produktu w PLL LOT.

Serwis podzielony jest na kilka podstawowych działów, m.in.: planowanie lotu (wyszukiwanie połączeń, rezerwacje i zakup biletów), podróż krok po kroku (wymogi dotyczące bagażu, szczegóły dotyczące obsługi, warunków na lotnisku i pokładzie samolotu) oraz programy dla Klientów. Szereg funkcjonalności i dostępność szczegółowych informacji umożliwia zautomatyzowanie procesu obsługi Klienta.

Serwis www.lot.com dostępny będzie początkowo w trzech językach: polskim, angielskim i niemieckim. Drobne animacje pokazują trasę przelotu pomiędzy wybranymi lotniskami, a zegar prezentuje czas w poszczególnych portach lotniczych. Funkcja mapy połączeń pozwala w prosty sposób odszukać, pomiędzy którymi miastami w obrębie Polski i Europy, USA i Kanady kursują samoloty PLL LOT. W przyszłości strona będzie dostępna również w językach francuskim, hiszpańskim, włoskim oraz rosyjskim.

– Zaproszenie naszej agencji do tego projektu było dla nas kolejnym wyzwaniem i możliwością zdobycia doświadczenia w tworzeniu globalnych serwisów. Projekt ten stworzyliśmy zgodnie z zasadami web usability, dzięki czemu obszerne informacje i złożone funkcjonalności w nim zamieszczone ujęte zostały w przejrzystej i łatwej w nawigacji strukturze – powiedział Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.

Agencja interaktywna OS3 multimedia specjalizuje się w tworzeniu strategii, budowaniu wizerunku klienta oraz kształtowaniu trwałych więzi z otoczeniem poprzez Internet i nowe media. Obsługuje takie marki, jak: Siemens, Era, Tally Weijl, Lech, GlaxoSmithKline, Rockwool, Danone, MediaMarkt, Inteligo, ING Bank Śląski, Mieszko, US Pharmacia, Agros Nova, Black Red White. Agencja OS3 multimedia jest częścią grupy medialnej OS3 group.

http://www.os3.pl

http://www.lot.com

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top