Nowa domena, rozbudowane działy, wideowywiady, konkurs modowy dla czytelniczek, baza 500 przepisów kulinarnych Kręglickiej i Gessler, archiwa felietonów Kingi Dunin i Joanny Szczepkowskiej oraz blogi redakcyjne – to oferta serwisu Wysokieobcasy.pl, który wystartował z początkiem września 2009. Strona sobotniego magazynu dla kobiet „Gazety Wyborczej” została odrębnym i samodzielnym serwisem.
– „Wysokie obcasy” to świetnie znany i lubiany magazyn kobiecy, marka silna i witalna. Dlatego zdecydowaliśmy o budowie dla niej odrębnego serwisu w sieci. Redakcja „Wysokich Obcasów” ma teraz dwa media – mówi Jarosław Śliżewski, dyrektor wydawniczy serwisów internetowych „Gazety Wyborczej”.
– Sobotni magazyn „Wysokie obcasy” to mądre pismo dla mądrych kobiet. I taki będzie też nasz serwis internetowy, który jest przedłużeniem i rozszerzeniem magazynu oraz platformą codziennej rozmowy redakcji z czytelniczkami. Nic nie zastąpi przyjemności rozłożenia się z szeleszczącą gazetą na kanapie. Zaraz potem można wejść do serwisu i porozmawiać z innymi o tym, co się przeczytało – mówi redaktor naczelna „Wysokich Obcasów”, Ewa Wieczorek.
Serwis Wysokieobcasy.pl oferuje codziennie nowe treści inspirowane przez czytelniczki i czytelników. Artykuły z najnowszego numeru wydania papierowego będą publikowane na Wysokieobcasy.pl sukcesywnie w ciągu tygodnia – często obszerniejsze niż w drukowanym dodatku i wzbogacone o multimedia. Użytkownicy serwisu mogą uzyskać informacje o nowościach na stronie przez RSS i newsletter.
Dla ogłoszeniodawców Wysokieobcasy.pl to nowe możliwości dotarcia do odbiorców dzięki ofercie dwumedialnej, łączącej reklamę w papierowym dodatku i w jego serwisie internetowym. Serwis jest także dostępny w ofercie sieci reklamowej Glossy Media.
Start odświeżonego serwisu Wysokieobcasy.pl odbywa się równolegle do wydania magazynu „Wysokie Obcasy” w sobotę 5 września. W numerze redakcja opowie m.in. o zmianach na stronie, na łamach znajdzie się wiele odnośników do serwisu – m.in. na okładce, w stopce, na paginie i pod artykułami.
Uruchomienie serwisu wspiera kampania reklamowa w internecie (m.in. na Google.pl i w serwisach Grupy Gazeta.pl) oraz autopromocja w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach. Kreację i plan kampanii przygotował dział marketingu Segmentu Internet Agory.
Wpisy promowane
- Nowoczesna strona internetowa – najważniejsze narzędzie rozwoju lokalnego biznesuW dzisiejszych czasach brak profesjonalnej strony internetowej jest jak nieistnienie w oczach współczesnych klientów. Dla lokalnych przedsiębiorców odpowiednio zaprojektowana witryna ...
- Długopisy plastikowe i metalowe z nadrukiem – czy warto wykorzystać je w kampanii promocyjnej firmy?Długopisy plastikowe i metalowe to jedne z popularniejszych gadżetów reklamowych – są niedrogie, praktyczne i mają ogromny potencjał marketingowy. Można ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!