Równolegle z pojawieniem się na antenie Telewizji Polsat kolejnej edycji widowiska Bar w portalu INTERIA.PL uruchomiony został oficjalny serwis programu.
Witryna udostępniona została w odświeżonej szacie graficznej i w zmodyfikowanej formie, uwzględniającej zmiany w formule widowiska, które w tej edycji przebiega pod hasłem „Złoto dla zuchwałych”. Swój dział w serwisie ma nie tylko 14 uczestników wyłonionych w trakcie przesłuchań, ale także grupa „all stars”, czyli popularnych osób biorących wcześniej udział we wszystkich dotychczas realizowanych w naszym kraju produkcjach typu reality show.
Tak jak w poprzednich edycjach, w serwisie znajdują się informacje o uczestnikach i prowadzącym, aktualności z ostatniej chwili, opisy najważniejszych wydarzeń oraz zdjęcia, filmy i dźwięki z programu (w tym także sekcja „Bez cenzury”). Za pośrednictwem sieci transmitowany jest na żywo obraz z 6 kamer (3 umieszczone w Barze, 3 – w domu barmanów).
Odwiedzający serwis mają możliwość podyskutowania na forum, mogą też skomentować jakieś wydarzenie czy wyrazić opinię o którymś z barmanów. Zarówno barmani, jak i osoby z grupy „all stars” rozmawiać będą z użytkownikami Internetu podczas czatów, których w tej edycji ma być więcej, niż poprzednio. Nowością jest możliwość zadania pytania barmanowi poprzez SMS. Na stronach internetowych Baru zaprenumerować można specjalny, rozsyłany codziennie pocztą elektroniczną (także w soboty i niedziele) biuletyn informacyjny. Dostępne są też „barowe” gadżety – logo i dzwonki na komórkę, tapety na pulpit, układanki.
Część zasobów serwisu jest ogólnodostępna, cześć zaś dostępna jest w strefie kodowanej. Dostęp do strefy kodowanej użytkownicy mogą uzyskać wykupując kod dostępu na jeden dzień, 30 lub 60 dni albo na cały czas trwania programu.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.