Blog EmailMarketing.pl prowadzony jest przez ekspertów z branży i ma na celu popularyzację email marketingu jako jako jednego z najbardziej efektywnych kanałów komunikacji marketingowej zarówno dla firm z sektora MSP, jak i korporacji.
Według najnowszych badań Direct Marketing Association email marketing przynosi zwrot nawet 4200% poniesionego nakładu. Oznacza to, że jedna złotówka wydana na email marketing może przynieść nawet 42 PLN zwrotu. Proszę pokazać mi jaka inna forma marketingu czy reklamy może przynieść tak dobre wyniki. Chcemy uświadomić polskim przedsiębiorcom, że jest o co walczyć. – mówi Szymon Grabowski, założyciel EmailMarketing.pl, prezes Impix, twórca platformy email marketingowej GetResponse.com.
Blog EmailMarketing.pl dedykowany jest przedsiębiorcom, marketerom oraz wszystkim tym, którzy prowadzą sprzedaż lub promocję w internecie, a pragną zwiększać przychody i zyski swojej firmy, jednocześnie zmniejszając koszty. Wyróżnikiem bloga są nagrania video, przedstawione w konwencji nieformalnej rozmowy, w których eksperci przedstawiają najnowsze trendy z branży i poruszają bieżące tematy związane z email marketingiem. Założycielem bloga jest firma Implix z Gdyni, która od 10 lat tworzy platformę do email marketingu GetResponse.
Zdecydowaliśmy się na uruchomienie bloga emailmarketing.pl z kilku powodów. Najważniejszym jest chęć podzielenia się z internautami szeroką wiedzą i 11-letnim międzynarodowym doświadczeniem z zakresu email marketingu i działań marketingowych w Internecie. Jesteśmy rdzennie polską firmą, która rocznie dostarcza ponad 5 miliardów wiadomości email i obsługuje 100 tys. klientów ze 172 krajów. Po sukcesach na rynkach zagranicznych cieszymy się, że w 2010 roku będziemy mogli przenieść nasze doświadczenia na rynek polski, a EmailMarketing.pl jest początkiem tej strategii. Chcielibyśmy, aby ten blog stał się źródłem marketingowych inspiracji, zarówno dla indywidualnych przedsiębiorców, jak i dużych firm. – dodaje Szymon Grabowski.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.