Wyborcza.biz to nowa marka informacyjna oparta na dwóch mediach – redakcji gospodarczej „Gazety Wyborczej” oraz serwisach ekonomicznych portalu Gazety.pl. Platforma poszerza ekonomiczną ofertę tematyczną mediów Agory dla czytelników i reklamodawców.
Wyborcza.biz oferuje czytelnikom informacje i komentarze, a także materiały multimedialne wzbogacające te treści. Na stronie można oglądać m.in. autorskie nagrania realizowane w studiu telewizyjnym Agory oraz komentarze wideo do bieżących wydarzeń i artykułów. Uzupełniają je blogi dziennikarzy serwisu Wyborcza.biz oraz ekonomistów, analityków giełdowych i menedżerów firm. Można też dyskutować o tekstach na forum, obejrzeć dokumenty źródłowe i infografiki.
Zespół serwisu korzysta z doniesień agencyjnych, obudowując je własnymi komentarzami i wyselekcjonowanymi źródłami. W niektórych specjalistycznych dziedzinach Wyborcza.biz będzie sięgała po materiały z serwisów partnerskich, np. ze specjalnej sekcji Harvard Business Review.
Serwis tworzy 33-osobowy zespół składający się z dziennikarzy działu gospodarczego „Gazety Wyborczej” oraz dziennikarzy i wydawców serwisów ekonomicznych portalu Gazeta.pl. To jeden z pierwszych przypadków w Polsce połączenia redakcji drukowanej gazety z jej serwisem internetowym.
Zaskakująco szybko udało nam się połączyć dwa odrębne organizmy w jeden sprawny zespół. Pomysł na osobny serwis ekonomiczny powstał w lutym tego roku, w marcu mieliśmy projekt. Pierwsze efekty współpracy widać było w połowie czerwca. – mówi Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” odpowiadający także za internetowe serwisy biznesowe Agory.
Serwis Wyborcza.biz jest skierowany przede wszystkim do odbiorców interesujących się gospodarką, ekonomią i finansami. Drugą grupę stanowią młodsi odbiorcy, jak np. studenci uczelni ekonomicznych.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.