NetSprint.pl zakończył wdrożenie wyszukiwarki zasobów sklepu internetowego www.kolporter.pl należącego do Grupy Kapitałowej Kolporter. Jest to pierwsza implementacja wyszukiwarki NetSprint w branży e-commerce.
Grupa Kapitałowa Kolporter zarządza popularnym sklepem internetowym www.kolporter.pl, który udostępnia Internautom około 100 tysięcy produktów podzielonych na cztery kategorie: książki, muzykę, filmy oraz gry.
W celu ułatwienia dostępu do asortymentu sklepu wdrożona została wyszukiwarka NetSprint. Dzięki temu narzędziu internauci uzyskali możliwość dokładnego przeszukiwania zawartości całego serwisu oraz poszczególnych jego kategorii. Ideą wyszukiwarki jest maksymalizacja sprzedaży dzięki zaawansowanym możliwościom przeszukiwania oferty sklepu.
Wyszukiwarka NetSprint umożliwia szybkie odnalezienie poszukiwanego produktu według specyficznych kryteriów. Cenną funkcjonalnością wyszukiwarki jest analiza języka polskiego. Narzędzie wyposażono w mechanizm wyszukiwania zaawansowanego, który gwarantuje przeszukiwanie zasobów wg parametrów charakterystycznych dla danej grupy produktów.
– Wyszukiwanie produktów w sklepie internetowym jest jedną z kluczowych funkcjonalności, która musi działać perfekcyjnie – tego oczekują Klienci. Efektywne wyszukiwanie ma bezpośredni wpływ na wzrost konwersji użytkowników na kupujących, a w konsekwencji wzrost przychodów sklepu. NetSprint dał nam możliwość zastosowania inteligentnych metod przeszukiwania bazy produktów m.in. dzięki wykorzystaniu fleksji języka polskiego, a rozbudowany mechanizm konfiguracji zapewnia dokładne dopasowanie narzędzia do naszych potrzeb – mówi Robert Sołkiewicz, Pełnomocnik Zarządu Kolporter Holding ds. Strategii i Rozwoju eBiznesu – Dotychczasowa współpraca pomiędzy Kolporter Holding i NetSprint.pl rokuje dalsze przedsięwzięcia związane z rozwojem naszych produktów.
– Bardzo cieszy nas rozpoczęcie współpracy z Kolporter.pl – mówi Artur Banach, prezes NetSprint.pl – O ile bowiem zdecydowana większość sklepów internetowych wykorzystuje już bardzo skutecznie potencjał wyszukiwarek Internetu do generowania ruchu na swoim serwisie, o tyle mało można znaleźć przykładów przedsięwzięć, które zapewniają im również proste i skuteczne przeszukiwanie swojego asortymentu i wykorzystują jego potencjał sprzedażowy. Z tego powodu rozwój mechanizmu wyszukującego zwiększającego sprzedaż sklepów internetowych traktujemy jako jeden z naszych priorytetów w 2007 r.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.