INTERIA.PL S.A. w II kwartale 2003 roku osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 4 325 tys. zł w porównaniu do 3 888 tys. zł w II kwartale 2002 roku co oznacza wzrost o ponad 11%.
Przychody w pierwszym półroczu 2003 w wysokości 7 932 tys. zł są wyższe o blisko 18% od przychodów uzyskanych w analogicznym okresie roku poprzedniego.
Strata netto w pierwszych dwóch kwartałach roku bieżącego wyniosła 2 999 tys. zł w porównaniu do straty w I półroczu 2002 w wysokości 6220 tys. zł.
Według danych SMG/KRC na przestrzeni 12 miesięcy odsetek użytkowników sieci wzrósł o 2,9 punktu procentowego, z poziomu 17, 6% w czerwcu 2002 r do poziomu 20,5%.
Według monitoringu niezależnym systemem audytującym Gemius firmy Global eMarketing liczba unikalnych użytkowników INTERIA.PL wyniosła w czerwcu 2003 r. 4,8 mln (w marcu 2003 r. było to 5,3 mln). Użytkownicy ci w tym miesiącu odwiedzili portal 26,4 mln razy, powodując 368,8 mln odsłon stron.
źródło: Interia.pl
http://www.interia.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.